Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Norwood

PostPosted: Sat Aug 19, 2017 10:15 am
Het klopt idd dat iedereen verplicht is om zich te laten verzekeren, maar als je de premie niet meer kan ( of wil ) betalen word je op een geven moment als wanbetaler aangemeld bij het ( ZiZ ) zorginstituut.
Zij sluiten een deal met de huidige zorgverzekeraar, een basis verzekering op basis van schuld zonder lopende rente.
Alle overige aanvullende pakketten ( aanvullende voor tandarts ) worden stop gezet. Alleen de periodieke controle bij de tandarts word vergoed vanuit de basis verzekering... maar ik kan het mis hebben, maar het ziet er naar uit dat mijn cliƫnt de kosten zelf moet gaan ophoesten.

Overigens ben ik het met kitty eens, asielzoekers beginnen met een schuld, een schuld die zij realistisch gezien niet kunnen aflossen. ik neem mijn woorden betreft asielzoekers dan ook terug, ik heb simpel weg ik heb geen flauw benul hoe zwaar zij het hebben... of niet.

terug on topic:

Dronken dropjes in de straat die teveel herrie maken scream  
PostPosted: Sun Aug 20, 2017 1:32 am
Binnenkort niet meer uitslapen op zaterdag,,,,  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Aug 21, 2017 1:38 am
@norwood, je verhaal klopt wel inderdaad 3nodding Weet ook niet meer hoe het tegenwoordig precies zit, maar de daklozen waar ik vroeger werkten konden altijd gratis hun tanden laten trekken. Misschien was dat omdat ze dakloos of verslaafd waren sweatdrop

Pff ik ben altijd zo energiek, dat ik compleet over mijn vermoeidheid heen ga xd  
PostPosted: Tue Aug 22, 2017 3:46 am
Gebroken teennagel gonk  

kitty_one

Adventuring Hunter


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Aug 24, 2017 1:42 am
nou, mijn neopetsaccount is blijkbaar gehacked. Al my NP en items, foetsie. Onderzoek kan maanden duren. Ik vraag me echt alleen af HOE ze het voor elkaar hebben gekregen, want ik kom enkel op bookmarked pages, dus kan nergens anders hebben ingelogd....  
PostPosted: Fri Aug 25, 2017 2:28 am
Wat moet ik met mijzelf aan xd
En sleur, routine..  

The Forbidden Angel


kitty_one

Adventuring Hunter

PostPosted: Fri Aug 25, 2017 1:07 pm
Een teek in mijn been vinden sad  
PostPosted: Sat Aug 26, 2017 3:31 am
Het afvallen lukt niet meer...  

kittyocean
Captain


Norwood

PostPosted: Sat Aug 26, 2017 9:47 am
Mijn telefoon is stuk, door mijn eigen stomme schuld.  
PostPosted: Sun Aug 27, 2017 4:22 am
Er staat weer te veel vaat....  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Aug 30, 2017 12:27 pm
Die moeheid gonk  
PostPosted: Fri Sep 01, 2017 3:22 am
je betaalt 100 euro voor een product, post stuurt het automatisch retour en dan zegt de klantenservice: voor 10 euro versturen we het opnieuw... eh... NEE?!  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Sep 01, 2017 11:25 am
Onrust!  
PostPosted: Sat Sep 02, 2017 3:18 am
de tijd vliegt voorbij  

kittyocean
Captain


Norwood

PostPosted: Sun Sep 03, 2017 2:08 am
Mijn subscriptie voor Pokemon bank is vroegtijdig vervallen ( ik weet cker dat ik nog 3 maanden had ) sweatdrop  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum