Welcome to Gaia! ::

Ja? Heb je naar de zich reperterende liedjes geluisterd? XD

Ik weet niet, ik vind eigenlijk alleen Carly cool en de rest een stelletje zeikerds XP Tenzij Margo weer aan de haal gaat met een bodybuilder.

Wat is Glee? Ik weet dat een meisje op mijn site daar fan van is maar ik heb geen idee wat het is. Had Gaia er een campagne mee?

Barton Cat

Sirtaki
Ja? Heb je naar de zich reperterende liedjes geluisterd? XD

Ik weet niet, ik vind eigenlijk alleen Carly cool en de rest een stelletje zeikerds XP Tenzij Margo weer aan de haal gaat met een bodybuilder.

Wat is Glee? Ik weet dat een meisje op mijn site daar fan van is maar ik heb geen idee wat het is. Had Gaia er een campagne mee?

Nee, één klik op die pagina gaf me al bijna een hartaanval.

Bodybuilder? surprised Ik kan me wel die jongen herinneren.. wat was z'n naam.. Eddie! Dat vond ik wel een unieke combi.

Glee is 1 of andere Amerikaanse serie dat gaat over een zing & dansclubje op hun Highschool. Ze zijn deze week begonnen met 't uitzenden van Glee in ons kikkerlandje. Vandaar. Gaia had er alleen een forum voor gemaakt. Verder heeft Gaia er niets mee geloof ik.
Dus je hebt niet gehoord hoe het konijn "ich bin sooo verliebt in dich" giechelt? Jammer hoor XP

Ja, er was toen een sporter/football player (met hele mooie buikspieren) in Oakdale en daar ging ze toen bijna mee vreemd. Wat er ook alweer precies met Eddy was weet ik niet meer. Ze zeiden wel op het nieuws dat ATWT vandaag voor het laatst in de VS uitgezonden wordt gonk
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/entertainment/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/17/entertainment/doek-valt-voor-as-the-world-turns.xml

Ik ben gisteren ook Totoro gaan kijken, maar ik kon alleen de Engelse versie vinden. Waar heb jij hem gevonden?

Barton Cat

Sirtaki
Dus je hebt niet gehoord hoe het konijn "ich bin sooo verliebt in dich" giechelt? Jammer hoor XP

Ja, er was toen een sporter/football player (met hele mooie buikspieren) in Oakdale en daar ging ze toen bijna mee vreemd. Wat er ook alweer precies met Eddy was weet ik niet meer. Ze zeiden wel op het nieuws dat ATWT vandaag voor het laatst in de VS uitgezonden wordt gonk
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/entertainment/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/17/entertainment/doek-valt-voor-as-the-world-turns.xml

Ik ben gisteren ook Totoro gaan kijken, maar ik kon alleen de Engelse versie vinden. Waar heb jij hem gevonden?

crying ik zag het bij de wereld draait door.. echt zo stom dat ze ermee stoppen.. alleen vanwege de kijkcijfers rolleyes Ze zeggen ook dat de doelgroep ouder wordt.. en vervolgens zie je die jonge mensen protesteren xd Maar het is inderdaad wel een troost dat het voor ons nog wel even duurt voordat we het eind hebben gezien.

Ik heb de Japanse versie van de piratenbaai 3nodding (in de titel staat geloof ik het jaartal). Ik had geen zin in de Engelse, want die was geloof ik gecensureerd?
Tja, maar je zult zien dat anderhalf jaar zo om is. Niet dat ik er veel naar kijk. Ik ga in ieder geval geen andere soap kijken als dit klaar is.

Ik heb de Engelse gekeken op iemands Facebook video ding. Nooit zoveel zin om te downloaden, je k**t hem vast ook wel voor 10 euro bij de Freerecord shop bestellen (waarschijnlijk alleen in de JP/NL versie net als Spirited away en Howl's moving castle). Er was wel een scene waar ze in bad zaten, dus misschien was het toch niet gecensureerd?

Nog 2 weken en dan ga ik naar Japan! X3

Barton Cat

Sirtaki
Tja, maar je zult zien dat anderhalf jaar zo om is. Niet dat ik er veel naar kijk. Ik ga in ieder geval geen andere soap kijken als dit klaar is.

Ik heb de Engelse gekeken op iemands Facebook video ding. Nooit zoveel zin om te downloaden, je k**t hem vast ook wel voor 10 euro bij de Freerecord shop bestellen (waarschijnlijk alleen in de JP/NL versie net als Spirited away en Howl's moving castle). Er was wel een scene waar ze in bad zaten, dus misschien was het toch niet gecensureerd?

Nog 2 weken en dan ga ik naar Japan! X3

Ik denk ook niet dat ik hierna een andere soap ga kijken. Zeker niet een Nederlandse (keek vroeger (=basisschool) nog weleens naar Onderweg naar Morgen. Blij dat ik daar vanaf ben. xd

rofl de badscene was inderdaad niet gecensureerd.. en volgens mij zat de busscene er ook volledig in. Misschien valt het toch wel mee. Het was ook zo'n onschuldige film.. ik kan me niet voorstellen dat er überhaupt iets te censureren viel.

Wow over 2 weken al surprised Ik hoop dat je er een geweldige tijd zult hebben whee
I moet zeggen dat ik wel toe ben aan vakantie.

Barton Cat

Sirtaki
I moet zeggen dat ik wel toe ben aan vakantie.

Ik hoop voor je dat alles een beetje betaalbaar is daar. En dat je geen last hebt van heimwee. Een maand is best lang.

Nieuw item: http://www.gaiaonline.com/otaku
Overnachtingen zijn niet echt goedkoop. De rest gaat geloof ik wel, maar de yen is in 2 jaar wel 1.5x zo duur geworden helaas. Begin dus maar alvast te sparen als je er ook een keer heen wilt o.O

Jee, makkelijke nieuwe item!

Barton Cat

Sirtaki
Overnachtingen zijn niet echt goedkoop. De rest gaat geloof ik wel, maar de yen is in 2 jaar wel 1.5x zo duur geworden helaas. Begin dus maar alvast te sparen als je er ook een keer heen wilt o.O

Jee, makkelijke nieuwe item!

Ik hoef niet per sé ergens heen. Ik denk dat ik liever op safari in Afrika zou gaan dan naar Japan (overigens ook extreem duur sweatdrop ). Japan trekt me niet zo enorm. Ik weet nog wel dat die gast jaloers naar je zat te kijken toen je zei (op die anime conventie) dat je over een maand naar Japan zou gaan xd Ik vind anime wel leuk (maar niet dat ik er elke dag naar moet kijken, laat staan elke maand of elk jaar), maar dat hele J-pop en cultuur gedoe spreekt me niet aan. Al vind ik de Japanse cultuur wel mooi hoor.

Nog een nieuw item: owl buddy.
Trouwens, ik bedenk me net.

Ik ga deze keer geen laptop meenemen op reis, maar alleen mijn PSP. Daarmee kan ik waarschijnlijk wel in sommige hotels op Wifi, maar Gaia werkt absoluut niet in mijn PSP browser. Mijn site wel, dus als je volgende maand tegen me aan wilt praten moet het daar. Zal ik dan maar een Noodles & Doodles pagina maken?

Barton Cat

Sirtaki
Trouwens, ik bedenk me net.

Ik ga deze keer geen laptop meenemen op reis, maar alleen mijn PSP. Daarmee kan ik waarschijnlijk wel in sommige hotels op Wifi, maar Gaia werkt absoluut niet in mijn PSP browser. Mijn site wel, dus als je volgende maand tegen me aan wilt praten moet het daar. Zal ik dan maar een Noodles & Doodles pagina maken?

Ja is goed. Ik heb vernomen dat Gaia ook niet goed werkt met mobiele telefoons (die met internet). Dus het verbaast me niets xd Ik zal je op de hoogte houden van de ATWT ontwikkelingen.

Barton Cat

Sirtaki
http://gurpnet.nl/superkarin/wiki.php?id=noodles_and_doodles

Hier is het! Weet je je wachtwoord nog? ^^

jaja xd

Barton Cat

Ik had geen tijd om online te komen vandaag (kom dus even laten langswippen) sweatdrop

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff