Gess Jahd
Ahaha, anteeksi, mutta minua nauratti sinun muuttopostauksesi. Olivat niin sydämestä tulevaa puhdasta tunnetta täynnä.
lol
Syy siihen on yksinkertainen: se oli puhdasta tunnetta. En usko että olen ikinä tuntenut mitään niin täysillä, kuin se viha, raivo ja turhautuneisuus jotka olivat sillä hetkellä valloillaan. Nyt onneksi on hieman rauhoittuneempaa, vaikkakin ongelmallisen sotkuista. Joo, en ole nopea siivoamaan ja vaikka nyt on mukana toinen taho joka patistaa koko ajan kyseiseen aktiviteettiin, onnistun aina jotenkin "unohtumaan" muiden askareiden pariin.
sweatdrop
Gess Jahd
Itse aion todennäköisesti asua tässä samassa solussa opintojeni loppuun asti. Minua huvittaisi enemmän laittaa mahdollinen kesätyöraha mukavuuksiin kuin isompaan yksiön vuokraan.
Ainoa syy muuttaa tällä hetkellä siis olisi poikakaverin kanssa yhteen muutto. Tuskin sekään tulee kyseeseen, kun ko. henkilö on yhä edelleen töissä ulkomailla ja tuskin koskaan halajaa Suomeen näillä näkymin. Hohhoijaa, kuulostaa masentavalta kirjoitettuna näkyviin.
Suositeltavaa. Muuttaminen ei oikeasti ole mukavaa. Etenkään jos on vähänkään enemmän tavaraa mukana. En olisi itsekään varmaan muuttanut pois solustani ellei meillä olisi täällä menossa nyt eräänlainen murroskausi, jossa toiselta loppuu opiskelut ja alkaa työnhaku (koska työttömäksi meni opiskelemaan) ja toisella ne alkavat ja takkuavat stressin ja älyttömien läsnäolopakkojen vuoksi. Koulut menee kuitenkin siltä osin hyvin, että vaikka digitaalitekniikasta tuli kakkonen ja tietoverkkotekniikka, fysiikka sekä matematiikka epäonnistuivat täysin, niin ainakin ohjelmoinnista tuli täys-femma. Näkee taas sen miten ihminen jaksaa kiinnostuneena kesittyä vain siihen mikä kiinnostaa. Plus opettajissa olisi hieman parannettavaa, mutta jätän sen aiheen seuraavaan kertaan.
gonk
Gess Jahd
Minulle tulee aina kolmiosta mieleen sellainen asunto, joka on kolmion mallinen. Voisi olla hankala sisustaa sellainen.
rofl
No, eipä se varmasti kovin vaikeasti sisustettavissa olisi. Itselleni riittää sisustukseksi ruokapöytä, tuoli tai kaksi sekä johonkin nurkkaan tietokone ja tuoli sille. Sitten kuitenkin ilmeisesti pitää olla jotain verhoja ja mattoja ja muuta hömppää.
stare
Yritän pitää kaiken helppona ja yksinkertaisena mutta se on osoittautunut vaikeaksi kun enää sinä et itse saa päättää kaikesta. Onneksi sentään unelma työhuoneesta on käynyt toteen, edes jotain hyvää.
sweatdrop