Welcome to Gaia! ::

Sain juuri pari kirjettä: toinen Tampereelta ja toinen -- get this -- Aalto yliopistosta. Ensimmäinen oli odotettava "olet varasijalla" -vastaus, mutta se, että Aalto yliopisto ilmoitti mulle että mut on rankattu jonotuslistalle, eli mulla oikeasti hevonvitunperkele ON mahdollisuus sittenkin päästä sinne. Laitoin hakemusta siinä uskossa että takaisin tulee vain kirje jossa on vain isolla kirjoitettu "HAHAHAHA!"

Nyt oikeasti olen jo hieman hämmentynyt. Tiedän toki että tietotekniikka voisi olla se mitä minä haluan, mutta jos oikeasti pääsisin Aalto yliopistoon opiskelemaan (tietysti se on vasta varasija mutta silti) niin se olisi ehkä järkevämpi ratkaisu tulevaisuuden työmarkkinoita ajatellen. Bachelors Degree in International Business on varmasti tutkinto joka noteerataan edes jotenkin, tai näin ainakin uskoisin. Tiedä sitä sitten kuinka hyvin se noteerataan että on "vain" insinööri. confused

Toistaiseksi pitäydyn kuitenkin jo valitsemallani polulla. Tarvitaan isoja uutisia että se muuttuu, ei mitään heiveröisiä "ehkä" -kirjeitä. evil
Että semmonen Ruisrock. Jalat täynnä rakkoja ja niskat on kipeät.

Mutta ainakin pääsin eturivistä seuraamaan Palefacea ja Huoratronia. 3nodding

Greedy Hunter

Taxet
Laitoin hakemusta siinä uskossa että takaisin tulee vain kirje jossa on vain isolla kirjoitettu "HAHAHAHA!"

Repeilin tälle tehokkaasti. lol
Töitä riittää. Putkeen tulee nyt semmosta työvuoroa että tässä palais loppuun jos ei olis ens viikon torstaina vapaapäivää. Toisaalta mitä nyt yksi burn out kun siitä saa rahaa kun sellasta hankkii.

Mitään ei ole vielä kuulunut asunnon suhteen, sillä saatoin laittaa hakemusta opiskelija-asuntoa varten ehkä hieman viimetippaan, kun se oli sen päivän iltana jolloin ne alkaa niitä käsittelemään. No, jos en saa asuntoa niin voin aina muuttaa porukoille takaisin... vaikka teen sen vasta kun MISTÄÄN ei löydy MITÄÄN. En halua enää takaisin siihen tilanteeseen jossa mun yksityisyyden suojana toimii vain yks vitun ovi jossa ei tällä kertaa ole edes lukkoa. gonk

Ei muuta kun nyt unta palloon, huomenna aamuvuoroon bailaamaan.
oh yesh comeon bby hit me one more time lol
rofl
xXBestAznSwagXx
rofl

I'd prefer not to. I'm a pacifist so hitting is strictly off limits. sad

Sparkly Lunatic

Ömmöm. Joku Gaia-innostus iski jälleen tauon jälkeen, heipä hei. Ei olisi pitänyt sitä yhtä kertaa logata sisään kun kaikki on taas jännää ja kivaa.

Maanantaina muutto uuteen asuntoon, huomenna pakkaamista. Kaikki muut asiat pitäisi ollakin hoidettu muuttoa varten. :3

Greedy Hunter

Nyt sitten kaikki ei ole valmistumassa vaan muuttamassa. 3nodding

Tajuaisi vain paremmin tuon opintotukien ym. hakemisen, että mitkä paperit käy mistäkin todisteena (esim. pitää ilmeisesti olla ihan sen virallisen vuokrasopparin kopio, ettei käy se ilmoitus asunnon tarjouksesta - joka olisi ollut kivempi kun olisi heti voinut hoitaa tuon asian pois huolilistalta).

xXBestAznSwagXx
rofl

*clap clap clap* emotion_jawdrop
Gess Jahd
Nyt sitten kaikki ei ole valmistumassa vaan muuttamassa. 3nodding

Tajuaisi vain paremmin tuon opintotukien ym. hakemisen, että mitkä paperit käy mistäkin todisteena (esim. pitää ilmeisesti olla ihan sen virallisen vuokrasopparin kopio, ettei käy se ilmoitus asunnon tarjouksesta - joka olisi ollut kivempi kun olisi heti voinut hoitaa tuon asian pois huolilistalta).

Sen verran mitä oon joutunu kamppailemaan byrokraattien kanssa silloin kun olin vielä työttömänä, voin suoraan sanoa että kannattaa olla kaikki. Ainakin vuokrasopimuksen kopio, tiliote viime kuulta (käy myös verkopankista tulostetut tilitapahtumat, jos ei pankissa tohdi asioida) ja työtön tarvitsee myös todistuksen työkkäristä jolla todennetaan että on ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi. Opiskelija tarvitsee opiskelutodistuksen, jonka saa oppilaitokselta. Se pelkkä hyväksymiskirje ei ainakaan käsittääkseni riitä.

Täältä löytyi pika googlauksella lisäinfoa, mutta olen melko varma että olit jo tietoinen kys. sivun olemassaolosta.

Greedy Hunter

Juups, pitää olla ainakin tuo kunnollinen vuokrasoppari. Pitää yrittää saada se mahdollisimman pian tehtyä ja laittaa paperit vetämään, joudun muuten muuttamaan veneen alle/laatikkoon. lol

Minulla on yhä se käsitys, että hyväksymiskirje kävisi ekan voden opiskelijalta jos opintotuki yms. paperit toimittaa oman koulunsa opiskelijapalveluihin, mutta tarkistetan kun sinne asti pääsen paperisodassa. Varmaankin riippuu koulusta. 3nodding

Sparkly Lunatic

Joo, helpottaa heti kun paperit on kunnossa. :3

Nyt jo vähän jännittää kun viimeinen yö tässä kämpässä ja huomenna muutto. Ja tuleva kämppä on mitä ihanin~

Greedy Hunter

Tiazara

Olet ilmeisesti vaihtamassa kämpästä kämppään. Saako kysyä, millainen uusi on? whee

Itse menin ihan siihen minkä sain kuten arvaa (vaikutti ihan hyvältä paperilla tosin), mutta kunhan vähän paremmin tiedän asuma-alueista, saan rahatalouden kuosiin yms. yritän varmaankin vaihtaa yksiöön, että saan koirani kotoa mukaan.
En ole edes käynyt vielä ensimmäisessä kämpässä ja suunnittelen jo muuttoa... lol

Sparkly Lunatic

Gess Jahd
Tiazara

Olet ilmeisesti vaihtamassa kämpästä kämppään. Saako kysyä, millainen uusi on? whee

Täällä ollaan uudessa asunnossa muuttolaatikoiden keskellä. Muutin kerrostalosta rivariin, eli muutos on melkoinen. Vieläpä päätyasunto eli salainen toiveeni toteutui, ihana rauha ja pieni piha. ♥

Greedy Hunter

Tiazara

Ohh, kuulostaa hyvältä! whee

Vähänkö voi itsellä muuten tulla ikävä oikeaa pihaa, kun tykkään siellä puuhailla ja istuskella näin kotona. surprised

Lonely Informer

6,200 Points
  • Generous 100
  • Overstocked 200
  • Tycoon 200
Kukaan ei oo paikalla Gaiassa :/ Ennen täällä oli niin paljon suomalaisia aina viikonloppuisin online :p

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff