Taxet
(?)Community Member
- Report Post
- Posted: Thu, 07 Jun 2012 06:25:22 +0000
Gess Jahd
Miten meni lakkiaiset? smile
Itsellä oli ihan normaali virallisen oloinen tilaisuus niin koulussa kuin kotona. Minkäänlaisille jatkoille ei tullut kutsua (en tosin ole yllättynyt kun en kuulu piireihin täällä, plus en olisi mennytkään). biggrin
Virallinen tilaisuus -- jopa liian virallinen -- jossa kaksi oppilasta piti maailman epäaidoimman puheen, jossa ylistettiin yhteishenkeä ja kavereita ja blaa_vitun_blaa. Mun teki koko aika mieli huutaa väliin että en tunne saatana ketään täältä, mutta hillitsin itseni koska ilmeisesti e-pohjalaisille tällaiset rituaalit on tärkeitä. Tämän jälkeen perus laimea musiikki esitys, joka suorastaan kutkutteli korvakäytäviäni vuotamaan verta. Ei siinä, en itse osaa laulaa sen paremmin, mutta helvetti vieköön ainakin yrittäisin. Tämän jälkeen arvon rehtori pitää noin kolmen vartin puheen, jossa hän puhuu kuin paraskin keskustalainen agitaattori. Nuorisotyöttömyys ja lapsien tekeminen on juurikin niitä asioita joista haluan ihmisten minulle kertovan kun valmistun juuri ylioppilaaksi. En edes mainitse sitä seikkaa että paikalla oli arviolta 300-400 oppilasta ja minä olin siellä viimeisten joukossa jotka sai lakin.
Mutta jahka se oli ohi, niin kävimme vielä syömässä sukulaisten kanssa ja jatkoimme matkaa Kotkaan, jossa varsinaiset bileet olivat vasta sunnuntaina. Ei muakaan minnekkään jatkoille kutsuttu, koska emmä tuntenu ketään niistä, mutta menin silti lauantaina vielä baariin kaverin bändin keikalle (ja tapasin yhden tutun Kotkan aikuislukiosta, joka oli näköjään myös saanut lakin) ja sitten sunnuntaina tosiaan lievässä rapulassa otin vastaan sukulaisia ja rahaa. Olisi se huonomminkin voinu mennä. surprised
Tänään vielä pääsykokeeseen ja sitten jättäydyn taka-alalle odottelemaan tuloksia. Huomenna ois vaasassa vielä yhdet, mutta verkkoaineiston lukeminen ei innosta, joten en mene.