Welcome to Gaia! ::

Conservative Exhibitionist

Itse ilmaisen itseäni mielummin maalaamalla. Ajatukset pidän omassa päässä. Ei ne muille kuullu. Runot, kun voi muutenkin tulkata monella eri tapaa.

Sparkly Lunatic

Harmittaa että on tuo nettipäiväkirja/blogi jäänyt pois, kun tuo kirjoittaminen on kuitenkin suonissa. Ajatusvirtaa löytyy vaikka muille jakaa. Ehkä saan pääni kasaan jossain vaiheessa ja saisin taas senkin aloitettua uudestaan. Olisihan tuo vanha Livejournalikin olemassa, jota pidin pitkän aikaa.

Minkä sitä elämäntilanteelle mahtaa jos se välillä potkii päähän, pitää sitä antaa itsellekin aikaa joskus. (Ja sitten kun vielä sisäistäisi nämä viisaat neuvot.)

EDIT: Maalauksetkin voi tulkata monella eri tapaa.
Mä tykkään ilmaista itseäni milloin mitenkin (en ehkä niinkään puhumalla). Piirrän aika paljon, soitan paljon pianoa, ja kirjoitankin jonkin verran. Nuorempana kirjoitin todella paljon, onneksi kaikki shitti on vielä tallessa. : D Vielä lukiossa musta oli tarkoitus tulla kirjailija... Haluaisin kyllä joskus kirjoittaa kunnollisen kirjan ja yrittää saada sen julkaistuakin.

Mulla on jopa spesiaali kirjoituskaveri, keskustellaan aina kirjoista ja meiän tarinoista, ja luetaan toistemme tarinoita ja annetaan palautetta. :3 Hyvä henkireikä kun sen voi vielä jakaa jonkun kanssa.
Cut in Half
MINÄ HALUAN! *ahne kakka ja perso omaisuudelle*

Miekassani on vihreää möönjäääää! >8U + huomenna alkaa se leiri missä oon isonen... voi hertsyykken

Done and done. Nyt se vielä pitää hyväksyä ties kuinka monta kertaa ja sitten on hyvä. 3nodding

Sparkly Lunatic

Voi perse.

Mä sitten sorruin LJ:n maailmaan jälleen. Mun kaverilista on vain kamalan suppea, yhyy. Kavereita? :<

*säätää uutta teemaa ja avia ja kiinnostuksenkohteita ja kaikkea jännää*
Niin ja mitä tulee itseni ilmaisuun, se tapahtuu yleensä parhaiten puhumalla. Olen joskus päiväkodissa saanut kenkäni jalkaan puhumalla päiväkodin työntekijät sitomaan ne puolestani. Osasin itsekin toki tämän prosessin, mutta sen turhuus sai minut mielummin etsimään jonkin hyväuskoisen joka tekee sen puolestani.

En ole kertaakaan ollut myöskään varsinaisessa tappelussa, vaikka se on läheltä käyttänyt moneen kertaan; jokaisella kerralla olen puhunut itseni turvaan. Olen oikeastaan vain kerran saanut turpaan, joka oli lähinnä vain yksi isku ja sen jälkeen sain lyöjän tuntemaan niin syvää katumusta, että tämä tarjosi minulle baareissa juomia ties kuinka monesti. Tietysti syyllistäminen oli oikea ratkaisu, sillä vika ei ollut minussa missään vaiheessa, mutta kuitenkin.

Olen myös jotenkin aina ollut luonnollinen esiintyjä. Yläasteen äidinkielen tunneilla jokainen kirjoitelmani oli jonkinlainen tarina. Tarinat olivat enimmäkseen komediakirjoitelmia, joiden juoni oli enemmän tai vähemmän tökerö tai suora kopio edellisenä iltana katsomastani elokuvasta. Ainoa syy minkä takia sain niistä edes seiskoja ja kaseja, oli nimenomaan se tyyli millä luin tarinat ääneen. Luokkatoverini nauroivat kun luin tarinan mukautuen jokaiseen roolihahmoon eri tavalla, opettajat puolestaan nauroivat viittauksille joita käytin hyvin paljon, vaikka en sitä tiedostanut ennenkuin monta vuotta myöhemmin.

Sama asia oli oikeastaan myös jo ala-asteella. Muistan äitini joskus kertoneen siitä, miten erääsä vanhempain illassa minut oli otettu puheeksi. Koulumenestykseni oli siinä ja siinä, mutta se mikä opettajia enemmän kiinnosti oli miten pystyn kertomaan kahden tyyppisiä vitsejä luokassa: niitä joille nauraa vain oppilaat ja niitä joille nauraa vain opettaja. Lienee siis korrektia sanoa, että olin luokkani pelle. Tästä syystä minua ei ole otettu vakavasti kovinkaan useasti.

Kirjoitustaitoni on ehkä hieman jäänyt kehityksessä jälkeen, mutta en silti koe mitään ramppikuumetta tai vastaavaa jos minun pitäisi pitää esimerkiksi puhe suuren yleisön edessä. Se vain on minulle jotenkin niin luonnollista olla siellä luokan edessä tai lavalla ja kertoa ihmisille jotain mitä joko olen kirjoittanut, tai mitä olen mieltä asioista.

Siinä minun tarinani lyhyesti. Voisin kirjoittaa omaelämäkerran, mutta elämäni ei ole ollut lähellekkään niin kiinnostava, ainakaan vielä.

Sparkly Lunatic

Kaikilla on ne omat vahvuudet eri osa-alueilla, ja se on hieno juttu. 3nodding

Voisin nähdä itseni mielipidekirjoittajana/kolumnistina. Jos en eksy sitten tulevaisuudessa korujen maailmaan taidepuolella. Mutta eihän ne toisiaan poissulje tietenkään.

Conservative Exhibitionist

Taide on itsensä ilmaisua. Joko sanoin tai siveltimellä. On eri asia sanoa "haluan tuon auton" kuin ilmaista tunnettaan tai näkemystään. Kaikki osaavat kertoa mikä mättää ja mitä haluavat, mutta vain harva osaa laittaa sen sanoiksi ja väreiksi.

Olen ajatellut käydä ostamassa Kärkkäisiltä ison taulukangaan ja ison kasan värejä. On pitkään ollut mielessä tehdä joku taulu jonka jopa kehtaisi laittaa seinälle.

Sparkly Lunatic

Catastrophe on ihana. EI-päivä joka päivä. Tällä kertaa oli tullu ihana uusi pose, kuvaa hyvin kyllä kissojen saatanallista puolta. :>

Toinen kissani on kyllä melkein tuon reapersunin kissan näköinen, varsinkin tuossa läskikissaposessa, hämää vain se että oma kissani on tosin puolipitkäkarvainen. Olen alkanut hokemaan posen nimeä sille nykyään aina kun se on laiska tai tyrkyttää takapuoltaan minulle. ^^;

"this is my butt"
Joop, meninpä sitten vahingossa Baariconiin. : D Ajoin just conibaari Kaislan ohi ratikalla kun linjan toisessa päässäoleva kaveri sanoi että "me ollaan täällä Kaislassa". Ni pakko oli sit mennä ja siellähän oli Baaricon täydessä vauhdissa. : D Hyvä mäihä.
Kradvity
Joop, meninpä sitten vahingossa Baariconiin. : D Ajoin just conibaari Kaislan ohi ratikalla kun linjan toisessa päässäoleva kaveri sanoi että "me ollaan täällä Kaislassa". Ni pakko oli sit mennä ja siellähän oli Baaricon täydessä vauhdissa. : D Hyvä mäihä.

Saatan olla tietämätön, mutta kerro toki mikä ihme on Baaricon?

Ja tuli tässä mieleen että EVE onlinessa on yksi suuri etu ainakin wowiin verrattuna: sisäänrakennettu selain. 3nodding

Tein myös tänään sushia. Sanotaan näin päin, että kolme palaa oli sellaisia jotka voisi oikeasti jollekin joskus tarjota. Toisaalta tästä opin hyvin paljon siitä, esimerkiksi kuinka paljon riisiä kannattaa yrittää sinne tunkea. sweatdrop

Sparkly Lunatic

Ei kukaan ole seppä syntyessään. Eiköhän pääasia ole että kuitenkin maistui? Ja siinähän sitä oppii, kohta olet mestarikokki sushin suhteen.

Voi hihi. Olen kuolemanväsynyt mutta ihan levoton ilta silti.
Ensimmäinen minkä opin oli se, että kannattaa leikata yksi merileväarkki siivuiksi ihan siltä varalta että et osannutkaan arvioida riisinmäärää oikein. se voi pelastaa hyvin paljon.

Toinen oli se, että ne ylipäätään kannattaa leikata ensin kahtia ja sitten tunkea sinne mitä ikinä haluaa.

Kokeileva keittiö. Sillä tavalla minä olen ruoanlaittotaitoni oppinut. 3nodding

EDIT: lisätään vielä että en ole koskaan noudattanut reseptejä.

Sparkly Lunatic

Noni, ensi kerralla sujuukin jo paljon paremmin. ^^

Alkoi tehdä mieli riisiä. Olen kärsinyt ihmeellisestä riisihimosta jo pidempään, randomia.

Itse en ole yhtään ruoanlaittoihminen. Harmihan se sinänsä, mutta kun joku asia ei ole miellyttävää tekemistä ja verissä, sille ei vain voi mitään. Kun ei hellan ääressä viihdy niin jo pikanuudeleiden keitto tuottaa suurta tuskaa.

Haetaan elämänkumppania, vaatimus, osaa tehdä ruokaa. D:
Olen kuullutkin jotain huhuja siitä että ruokaa laittavat miehet ovat suurta huutoa naisten keskuudessa. Mikä ei toisaalta kyllä yllätä, sillä itse rakastan tehdä mitä tahansa ruokaa vain. Se oli syy miksi hakeuduin aikanaan hotelli- ja ravintola-alalle ammattikouluun. Syy miksi lopetin sen kesken oli toteamus siitä että en halua tehdä sitä kuitenkaan työkseni, vaikka kuinka osaisin tehdä mitä vain.

Tästä tulikin mieleeni eräs hauska tarina: luokallani sattui silloin ammattikoulu aikoina olemaan eräs jätkä joka ei oikeasti osaa tehdä ruokaa vaikka olisi kuinka tarkat ohjeet. Siis tätä en sano mitenkään liioiteltuna, vaan hän oli oikeasti ainoa ihminen jonka olen nähnyt kirjaimellisesti polttavan veden pohjaan tehdessään valmistomaattikeittoa. En tosiaankaan kehuskele omilla ruoanlaitto taidoillani (vaikka olenkin ruokajumala) mutta tämä jätkä ei varmasti selviä alalla jossa ainoa palaute on vain joko paskaa niskaan tai kerran vuodessa joku kiittää hyvästä ruuasta.

Se tosin kai valmistui tänä kesänä, en ole ihan varma. Mutta saman alan töihin hän ei todellakaan pääse, tai jos pääsee niin ei pysy kauaa. surprised

EDIT: lisätäkseni jos elämänkumppanin vaatimus on vain ruoanlaitto, se on hyvin nopeasti löydetty. Tietysti, yleensä niitä täytyy etsiä oikeista paikoista. 3nodding

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff