Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)
Welk boek heb jij het laatst (uit)gelezen? Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 12 13 14 15 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Sep 04, 2009 8:23 am
De titel spreekt denk ik voorzich;
- Welk boek heb jij als laatst uitgelezen?
- Wat vond je hiervan?

Als je het plot van een boek enigzins gaat vertellen, vermeld dit dan even aan het begin van je post.  
PostPosted: Fri Sep 04, 2009 8:57 am
Ja jongens ik trap wel af wink

Vorige weekend 2 boeken op 1 dag uitgelezen;

Cody MacFayden - In het duister
Dit is het 3e boek wat ik van MacFayden lees. Toevallig volgen de delen elkaar op razz Dit boek is dit jaar pas uitgekomen dus zal even duren voor er weer een nieuw boek van hem is. Goede schrijver in het genre thriller, gedetailleerd en soms schokkend beschreven.

Sophie Kinsella - Aanpakken!
Ja leuk boek, 2e boek van deze schrijfster voor mij. Voorspelbaar maar toch leuk om te lezen door de humor erin smile Wederom aan te raden boek, van een heel ander genre dan het boek hierboven dat wel.  

The Forbidden Angel


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Tue Sep 08, 2009 11:45 am
lets see... eclipse (twilight deel 3)

en ik heb er een hekel aan... slecht verhaal... en als je 1 hebt gelezen... ken je 2 en 3 ook... maar ik had iemand belooft dan ik deel 1, 2, 3 en 4 ging lezen...  
PostPosted: Wed Sep 09, 2009 12:54 pm
Hmm.. wat vond je slecht aan het verhaal? en vond je de andere delen van twillight wel goed? Was een hele rage hé.. ik heb er eigenlijk nog nooit één gelezen of gezien. >.<  

The Forbidden Angel


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Wed Sep 09, 2009 1:49 pm
het verhaal is erg... basic... tiener meisje met kut leven wordt verlieft op vampire, bla bla bla... kunnen niet samen zijn... zij komt in gevaar... hij redt haar... einde...

deel 2:
vampier gaat weg om haar te beschermen, weerwolf duikt op... vampire komt terug na veel gezeik... weerwolf haat vampier... vampier haat weerwolf... hoofdpersoon moet kiezen tussen weerwolf en vampier...  
PostPosted: Thu Sep 10, 2009 1:06 am
Telt het schrijven van boeken ook XD? Ik heb mijn 4e boek afgeschreven... en in de vakantie heb ik een verhalen boek gelezen van Edogawa Rampo (geleend boek); Japanse mysterie verhalen. Heel interessant om te lezen, zeker dat verhaal over hoe je iemand kan vermoorden en als slachtoffer gezien kan worden...  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Sep 10, 2009 2:54 pm
Laatste boek klinkt interessant kit :3 Ik wil ook nog een japanse thriller lezen (weet even niet hoe het boek heet).

En jah tuurlijk, houd ons maar op de hoogte van je geschreven boeken smile  
PostPosted: Fri Sep 11, 2009 5:06 am
Ik zou het boek niet nog een keer lezen, of in ieder geval niet snel. Het was apart ouderwets taalgebruik. Zeker de moeite waard, maar dit boek had geen ISBN XD

Ik hoop voor de winter aan boek 5 te kunnen beginnen XP  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Sep 24, 2009 12:50 pm
Ben momenteel een thriller van Steve Mosby aan 't lezen, tot nu toe erg leuk en afwisselend. Kent iemand hem hier?  
PostPosted: Fri Sep 25, 2009 9:30 am
qua naam, verder helaas niets  

kittyocean
Captain


Sariuna

2,400 Points
  • Citizen 200
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Sun Oct 04, 2009 10:04 am
Alleen maar nette mensen- Robert Vuijsje
(we doen mee aan Inktaap, vandaar)

Het was aangenaam om te lezen omdat het nooit erg lange stukken zijn, vol met ingewikkelde woorden en erg lange plus ingewikkelde beschrijvingen van de plek en zo. Het leest gewoon erg vlot  
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 9:25 am
Ik heb zo net Brisingr uit... en ben nu begonnen in Heksen en Duivelsgebroed (dat laatste boek is vooral erg goed) biggrin .  

Angel Essayez

Adventuring Explorer

10,650 Points
  • Survivor 150
  • Healer 50
  • Hunter 50

Sariuna

2,400 Points
  • Citizen 200
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Thu Oct 15, 2009 8:15 am
De verveling van de keeper van Dimitri Verhulst

Ik hou wel van zijn schrijfstijl, ook al is het soms wel een beetje vreemd smile

Nu lees licht van de wereld (Charmed boekje) en een strip De Adelaars Van Rome, eerste strip  
PostPosted: Thu Oct 15, 2009 8:32 am
• (( witty phrase )) •

Heb juist Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini uit.
Prachtig boek. De schrijver is vooral bekend van zijn boek De Vliegeraar.

Ben nu bezig in Het Parfum geschreven door Süskind. Het is al redelijk oud, en vind het oersaai om te lezen. Maar het is voor school dus moet ik wel >.<
 

miss twinkle toes 001


Sekyla

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 1:21 pm
Ik heb laatst "Haar naam was Sarah" uitgelezen. Ik vond het een erg mooi boek..  
Reply
Last Chance - Hier komen alle oude topics (Recycle Bin)

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 12 13 14 15 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum