Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 33 34 35 36 37 38 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon May 17, 2010 10:41 am
Neo MOF
Calahara
Neo MOF
Calahara
Vakantie naar engeland gaat niet door emo .

(nou hoop ik mijn familie zo ver te krijgen om naar Kyoto (Japan) te gaan twisted ) Of weet iemand nog een leuk rustig dorpje in Japan? question


ik hoop maar dat je daar weet te overleven XD

Osaka en Tokyo lijken mij erg leuk.. en Nagasaki of Hiroshima in verband met het oorlogsmuseum.
Ze hebben in 1 van die twee musea een klok, die stil stond toen de bom af ging.. het staat nog steeds op dezelfde tijd (11.02 geloof ik).


Wow, O.o Ik heb best wel wat gelezen over dat die musea zo geweldig zou zijn.
Ik heb gehoord dat Kyoto geweldig is. Ik zou een planning moeten maken om daar naar toe te gaan. Er is zo veel en het is groot, je moet van te voren weten waar je naar toe wilt gaan. (En ik ben geen fan van al te grote steden (Ik hou van rust en groen.)) En het is ook nog duur... Ik hoop dat ik het nog een beetje goedkoop kan houden, mijn ouders vinden het al gauw te duur...

Edit: @dash: een week is al best lang.


Kyoto is ook ontzettend groot. Er zijn daar voornamelijk Tempels. Trouwens, als je in de zomer gaat dan zit je lekker in de hitte (ja, een gedeelte van Japan ligt ter hoogte van Marokko. Japan is een groot land maar lijkt bijna klein omdat het lang -verticaal- uitgestrekt it). In tegenstelling tot steden in Japan, is Amsterdam waarschijnlijk meer iets als een town (i.p.v. city, een 'village' is te ver gezocht X'D)
Een reis naar Japan is ontzettend duur hoor. En je k**t daar beter een tijdje blijven, anders is het zonde van het geld. Een hotel is duurder als de kamer groot is (zoals mensen in Europa en Amerika dat meer gewend zijn) tenzij je in zo'n capsule ding durft te blijven, maar daar kun je alleen pitten rofl
In Japan is het heel moeilijk om daar je weg te vinden als je de taal niet kent en ook geen Japans alfabet k**t lezen.
Je moet daar nooit met de taxi gaan maar met de trein of metro.
En de Japanners zijn niet zo heel erg happig op "Gaijin", voornamelijk de oudere generatie, de nieuwere is meer open.

jij bent er zeker vaker geweest...
En ik kan geen Jappans alfabet.... crying
Wat is ''Gajin''?  
PostPosted: Mon May 17, 2010 10:53 am
Calahara
Wat is ''Gajin''?

Gaijin (外人?, [ɡaidʑiɴ]) is a Japanese word meaning "non-Japanese", or "alien".[1] The word is composed of two kanji: gai (外?), meaning "outside"; and jin (人?), meaning "person". Thus, the word literally means "outside person". The word can refer to nationality, race, or ethnicity.  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Mon May 17, 2010 11:36 am
Dashinator
Calahara
Wat is ''Gajin''?

Gaijin (外人?, [ɡaidʑiɴ]) is a Japanese word meaning "non-Japanese", or "alien".[1] The word is composed of two kanji: gai (外?), meaning "outside"; and jin (人?), meaning "person". Thus, the word literally means "outside person". The word can refer to nationality, race, or ethnicity.

Zo'n vermoeden had ik al...  
PostPosted: Tue May 18, 2010 8:11 am
Calahara
Dashinator
Calahara
Wat is ''Gajin''?

Gaijin (外人?, [ɡaidʑiɴ]) is a Japanese word meaning "non-Japanese", or "alien".[1] The word is composed of two kanji: gai (外?), meaning "outside"; and jin (人?), meaning "person". Thus, the word literally means "outside person". The word can refer to nationality, race, or ethnicity.

Zo'n vermoeden had ik al...


je bent daar niet alleen een buitenlander maar ook buitenstaander.
het feit dat iemand nooit echt Japans zal zijn, ondanks dat ze de taal etc. goed kennen. je k**t de cultuur nooit voor 100% begrijpen.

ik verzamel graag informatie over Japan en hoor dingen van mensen die er al geweest zijn :3
 

Neo Sideralis

Desirable Genius


Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Tue May 18, 2010 11:38 am
^arigatou voor de informatie. =3
Ik heb gehoort dat Kyoto wel groot is maar dat je daar toch echt wel naar toe moet gaan als je naar Jappan gaat omdat het eigenlijk een van de mooiste plekken is.

Mijn buik haat me en dat laat ie ook duidelijk merken... gonk . Continue (letterlijk) buikpijn... en soms best hevig... crying It's no fair! Ik laat die folders vandaag maar zitten... mrgreen  
PostPosted: Tue May 18, 2010 12:11 pm
Mensen die denken mij te kennen.  

kittyocean
Captain


Lorraaa

PostPosted: Fri May 21, 2010 8:53 am
Voor kcv moeten we een aantal handelingen uitvoeren. We kwamen maar met het idee om naar de film te gaan, waar iets van Romeinse goden in voor zouden komen. Eigenlijk zouden we met een groepje gaan, maar nu blijkt dat 2 vrienden van me al samen naar die film geweest, terwijl we dus met z'n allen zouden gaan. Ik deze tijd juist wachten op hun reactie van een datum dat we zouden kunnen gaan. Lelijke mensen ;S  
PostPosted: Sat May 22, 2010 2:39 am
Mensen die zeuren en zeuren en zeuren en zeuren...  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Mon May 24, 2010 10:39 pm
Grrr..ik ben 6.15 opgestaan, er vanuit gaande dat ik een dagdienst had. Keek ik inmijn agenda, zag ik een avonddienst staan, rmbl.. had gewoon uit kunnen slapen.  
PostPosted: Tue May 25, 2010 3:51 am
dat ik moeite doe voor dingen die toch nutteloos zijn/niet te doen zijn  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue May 25, 2010 6:44 am
mensen die Fairy-Kei: "SPANK!" blijven noemen.. SPANK! is een tweedehands winkel met kleding voor Fairy-Kei.  
PostPosted: Tue May 25, 2010 6:58 am
mijn moeder en haar man die over kleine dingen door blijven zeuren ook al heb je ze al een keer verteld dat je er wat voor gaat doen komen ze nog een keer zeuren en dat zo een hele week lang en bij elk ding dat niet naar hun zin is opnieuw crying , werkt niet erg goed op mijn humeur stare

edit en ze gaan door als je er op dat moment er niet meteen wat aan gaat doen en terwijl je het niet meteen kan veranderen crying  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 25, 2010 12:34 pm
Dat ik moeite heb met plannen soms ¬¬  
PostPosted: Wed May 26, 2010 8:25 am
dat ze op school eerst zeggen dat je aanstaande donderdag vrij zijn maar dan krijgen we gister een mail ja dat we donderdag meteen de hele dag naar school moetten oke het is in het laboratorium maar ik moet nu nog al mijn practica gaan voorbereiden eek  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed May 26, 2010 9:40 am
kittyocean
Dat ik moeite heb met plannen soms ¬¬

Ik ook... ten minste... het plannen lukt wel... maar het uitvoeren... hehe sweatdrop  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 33 34 35 36 37 38 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum