Welcome to Gaia! ::

what do you think about Sweden?

love 0.66585365853659 66.6% [ 273 ]
hate 0.051219512195122 5.1% [ 21 ]
dont know anything about sweden 0.10731707317073 10.7% [ 44 ]
??? 0.17560975609756 17.6% [ 72 ]
Total Votes:[ 410 ]
<< < 1 2 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 48 49 50 > >>

Hardened Punching Bag

I vinst i Em iaf biggrin


Hoppas alla får en grym midsommar med mycket sill, och grodor utan svansar som hoppar kring midsommarstänger 3nodding

Quotable Genius

12,425 Points
  • Clambake 200
  • Gender Swap 100
  • Sausage Fest 200
4 st har röstat på ''hate''. Fattar ej hur nån kan hata Sverige. Obegribligt.
tänka sig jag trodde jag var den enda svensken här :3

Trash

Jag är från Finland biggrin

Hardened Punching Bag

GloriaLittleOne
Jag är från Finland biggrin


fast pratar svenska smile
är du tvåspråkig?

Hardened Punching Bag

cristian_002
tänka sig jag trodde jag var den enda svensken här :3


vi är många! vi kommer ta över världen 4laugh ninja
Puff Fire
cristian_002
tänka sig jag trodde jag var den enda svensken här :3


vi är många! vi kommer ta över världen 4laugh ninja


yes yes excellent mohahahaha whee
HappyHarpy
4 st har röstat på ''hate''. Fattar ej hur nån kan hata Sverige. Obegribligt.



Jag tryckte på "hate" för att jag verkligen inte gillar svenska språket c:

Svensk här dock ~
Om den här tråden fortfarande lever vill säga.

Hardened Punching Bag

Xandreynna
HappyHarpy
4 st har röstat på ''hate''. Fattar ej hur nån kan hata Sverige. Obegribligt.



Jag tryckte på "hate" för att jag verkligen inte gillar svenska språket c:

Svensk här dock ~
Om den här tråden fortfarande lever vill säga.



Men det handlade om Sverige inte svenskan.
Sverige är mkt mer än bara de svenska språket. Jag tycker inte speciellt mycket om de svenska språket (och våran nationalsång är ganska kass) men jag gillar landet biggrin

Välkommen 3nodding

Friendly Seeker

Hej på er alla svenskar ^^

Ni kan räkna in mig som svenne!

Timid Bunny

Det var en gång en åsna som gick på ett majsfält men plötsligt så blev det jättejättejättejättevarmt och all majs började poppa. Men åsnan frös ihjäl eftersom han trodde att popcornen var snö.

Hardened Punching Bag

Usaki Tsukino
Det var en gång en åsna som gick på ett majsfält men plötsligt så blev det jättejättejättejättevarmt och all majs började poppa. Men åsnan frös ihjäl eftersom han trodde att popcornen var snö.



hatar när det händer! xd
Halo! I know some Swedish!!! Oonka doonka~!
KANSKE för att det snart inte kommer finnas några svenskar kvar så jävla mycket invandrare som vi släpper in och ger dom våra jobb och om dom nu inte vill jobba så gör väll det inget då ger vi dom 25 tusen i månaden endå men om det hade varit en stackars svensk som inte ville jobba jo då får vi 2tusen i månaden och en soc lägenhet i bästa fall annars kanske vi hamnar i fas 3 (Svenskt slav arbete) och får gå och plocka fimpar i stan medans "Ny sveskarna" åker förbi i sin Nya Bmw...





HappyHarpy
4 st har röstat på ''hate''. Fattar ej hur nån kan hata Sverige. Obegribligt.

Timid Bunny

oFhuck
KANSKE för att det snart inte kommer finnas några svenskar kvar så jävla mycket invandrare som vi släpper in och ger dom våra jobb och om dom nu inte vill jobba så gör väll det inget då ger vi dom 25 tusen i månaden endå men om det hade varit en stackars svensk som inte ville jobba jo då får vi 2tusen i månaden och en soc lägenhet i bästa fall annars kanske vi hamnar i fas 3 (Svenskt slav arbete) och får gå och plocka fimpar i stan medans "Ny sveskarna" åker förbi i sin Nya Bmw...



Överallt ser och hör man detta ständiga gnäll om Invandrare. lol

Den sista det ska gnällas på är Invandraren, det är väl det svenska samhället som bestämmer om Invandraren ska få komma till Sverige eller åka hem igen? Men varför har Sverige så bra invandringpolitik isåfall? Ni Svenskar har, ja..., nationalism och sammanhållning kan man knappast säga att ni har mycket av eftersom ni inte vart i krig på över 200 år och senaste gången ni styrdes från utlandet var väl Kalmarunionen nån gång på medeltiden och frågar man nån om vad Svensk kultur är då får man bara svar som Halloween, Bingo Lotto och Kalle Ankas-julafton och annat flum. Nä, ni borde faktiskt vara stolta för att så många nybyggare faktiskt vill komma till erat trygga och fina land. 3nodding

Quick Reply

Submit
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum