About

Justine SoCal
User Image

discord; justine #9246

comments.



emotion_bigheart baes ↓ emotion_bigheart

Friends

Viewing 12 of 58 friends

Journal

:]


Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Professor Fenrir

Report | 03/14/2018 11:45 pm

Professor Fenrir

haha. I love how they scream 3nodding
Professor Fenrir

Report | 03/13/2018 7:58 pm

Professor Fenrir

do you love ducks?
Umpenscrump

Report | 03/01/2018 4:39 pm

Umpenscrump

Thank you so very very much for buying!
Your avatar is lovely.
feasible

Report | 01/31/2018 7:40 pm

feasible

my friend is wild lmfao hahahahahha rofl
wat u up bb
i want to know everythin pls
feasible

Report | 01/30/2018 7:43 pm

feasible

crying crying crying crying crying crying
Peetar

Report | 01/26/2018 11:07 pm

Peetar

FFFFFFFFFFF ur avi is so cute
Haralt

Report | 01/24/2018 11:53 pm

Haralt

i love your avatar
Justin Bibarel

Report | 01/16/2018 2:53 pm

Justin Bibarel

dude you guys didn't ******** around. that's ******** awesome! i want to see more of italy but i feel like i can't because everytime i visit italy i'd feel bad that i'm not visiting family and s**t. one day we'll hit up naples tho.

also, that makes me super stoked that you still have and use the stuff i sent! i feel like people would forget about that s**t haha...


we'll have to catch up more! i'm finna schleep!
Justin Bibarel

Report | 01/16/2018 2:43 pm

Justin Bibarel

that's sick! whereabouts in italy? i have family near venice in trieste.

and yeah i'm still trying to figure out if i want to stay in or not. i want to just go to school for design and just manufacture furniture for yuppies. it would be lit, and i'd have way more time for punk shows.
Justin Bibarel

Report | 01/16/2018 2:36 pm

Justin Bibarel

well my highlight of europe so far was that i saw frank ocean in london last year. other than that just travelling and work mang. same same. your family holding up well? nature hasn't been kind to cali...

Signature

besitos emotion_kiss
User Image
i just want a halo :c
5.7tril/ a lot