Comments

View All Comments

Arizona-anozirA Report | 08/02/2010 3:14 pm
I am cereal man!!
Arizona-anozirA Report | 08/02/2010 1:28 pm
Yep and and and I miss her too!! I miss like everyone youh aubrie alyssa jessica and like everyone!!! OMG we have to go to amazing jakes too i miss that place and they dont have one here.
Arizona-anozirA Report | 08/02/2010 1:22 pm
Haha (; but yeah we should hang out at aubries again (:
Arizona-anozirA Report | 08/02/2010 1:16 pm
~nya!!! blaugh blaugh blaugh
Arizona-anozirA Report | 08/02/2010 1:12 pm
Hells yeah GOD I FRIGGIN MISS YOUR ******** RANDOMNESS!!! GOD CORINNE!! xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd
Arizona-anozirA Report | 08/02/2010 12:59 pm
I AM MAYBE COMING DOWN SOON I MISS YOU ALL SO MUCH TOO!! AHH SCHOOL IS ABOUT TO START AGAIN!!!!! gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk gonk
Arizona-anozirA Report | 08/02/2010 12:44 pm
Corinne!!!! Im good wbu?
Passionfruit Sunset Report | 07/25/2010 1:30 am
lolol
Passionfruit Sunset Report | 07/24/2010 10:46 pm
i can has cheeseburgerz?
S-K Stunna-x Report | 09/12/2008 10:18 am
This post was removed because it appeared to be spam / chain mail.
 

MEMEME!!!

hey ppl!!! im awsome haha that sounds kinda jerky :3
anyway im uber funny and ill rock yo soxs!!! MUAHAHAHAAH!!!!!!!
o and im a bit crazy razz 3nodding

•my fav movies r : shutter island yes man baby mama the uninvited and lot mooor razz
•mu favorit shows r: malcome in the middle george lopez ADVENTURE TIME! and others hehe
•My absolute favorit music is : 3Oh!3 vampire weekend white stripes the shins red hot chilly peppers phoenix panic! at the disco ok go one republic my chemical romance modest mouse the killers kesha jorney hockey the beatles ceasers bloc party actic monkeys AFI all american rejects and ALOT MORE!!!!! MUAHAHAHA

u wanna know wat i luuuuv to do????? no? TOOOOO BAAAAAAAD twisted
i uv rokin out on my BASSSSSS!!!!!

Please allow me to introduce myself
I'm a man of wealth and taste
I've been around for a long, long year
Stole many a man's soul and faith

And I was 'round when Jesus Christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that Pilate
Washed his hands and sealed his fate

Pleased to meet you
Hope you guess my name
But what's puzzling you
Is the nature of my game

~THE ROLLING STONES

zip_ur_rosez_1001

zip_ur_rosez_1001's avatar

Last Login: 03/14/2011 9:30 pm

Gender: Female

Birthday: 05/07/1994

MEH DREEM AVI

User Image

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
zip_ur_rosez_1001
kitten-face-522
zip_ur_rosez_1001
Arizona-anozirA
Passionfruit Sunset
angel_lova123
kitten-face-522
panda_team
zip_ur_rosez_1001
zip_ur_rosez_1001

geee

MeH And My PEePs Had A PaInTBAll War ALl Over mY PaGe :D

can i has cheeseburgerz?

i really lovd these pics : 3

rawr ima les dinosaur haha :D

rawr ima dinosaur too :D but not les haha

i am cereal man!!

i <3 Hot Wafelz :D

i luv PandaS!!!

i luv my gf

sum ppl think im insane others think im bipolar LOTS of ppl say i need to calm down but u know wat? SCREW THEM :D as crazy as i may seem its called having a personality c:

I FRIGGIN LUV THIS SONG!!!