Gifts

1 gift received

  • Guardian Totem

    From private

You dont care about how I look... you just want my money! :3

yung3's avatar

You dont care about what im wearing, you just want my company! :3

Look at all teh ppl who luv meh = w=

 

Pics of me ^-^

Unable to identify Vimeo video URL.

Welcome to 'The Guilded Neko' :3

Yo, welcome ta my DA GHETTO WAL-MART. LOW PRICES!Kinda.......hmm

LOL

 

View Store

Eh. They all die sooner or later anyway.

Your aquarium is undergoing maintenance!

Slipknot - Snuff

Staind - Epiphany

Alesana - Nero's Decay

Stand - It's Been A While

Scary Kids Scaring Kids - Drowning

Pierce The Veil - Hold On Till May (Acoustic)

Scary Kids Scaring Kids - Holding On

Scary Kids Scaring Kids - The Bright Side of Suffering

36 Crazyfists - Slit Wrist Theory

Five Finger Death Punch - Coming Down

Scary Kids Scaring Kids - Watch Me Bleed

Shinedown - Call Me

Pierce The Veil - Caraphernilia

Panda Hero!! Pandas b***h XD

Loox at all teh ppl that love meh :3

View All Comments

Lila Matsumoto Report | 12/05/2011 6:24 pm
Lila Matsumoto
Then leave it alone.... sorry that you got brain washed.... well... see you another day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lila Matsumoto Report | 11/27/2011 8:05 pm
Lila Matsumoto
Lol! You deserve!!! Yes!! Rofl!! And how quickly men forget.... he he!!!! All well... ignore it if you wish, but that doesn't mean I still won't call you it!!!!!!!! Don't you remember our conversation that we never really finished because you never really got on anymore....!!! He he!!! So forgetful.. makes things hurt even more... all well...!! You are still a big, fat jerk... to say that least!!!!!
Lila Matsumoto Report | 11/24/2011 7:21 pm
Lila Matsumoto
JERK!!!!!!!!!!!!
(To the the F**king least!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Lila Matsumoto Report | 11/24/2011 7:20 pm
Lila Matsumoto
YOU!!!!!!!!!!!!
Lila Matsumoto Report | 11/24/2011 7:19 pm
Lila Matsumoto
FRICK!!!!!!
Lila Matsumoto Report | 11/24/2011 7:18 pm
Lila Matsumoto
THE!!!!!!
Lila Matsumoto Report | 11/24/2011 7:18 pm
Lila Matsumoto
WHAT!!!
Lila Matsumoto Report | 09/19/2011 11:07 am
Lila Matsumoto
Wow! Lol! Anyway then... hmmm.... so... what did you do this week???!!!
Lila Matsumoto Report | 09/10/2011 3:50 pm
Lila Matsumoto
Lol! Yeah! I like that song to! My brother said he wanted me to listen to it for 10 hours, then he'd give me 20! (That he doesn't have... -_-; wink Lol! Hmmm... What about... hmmm.... I don't know what other questions I have for ya... wanna ask me some... I guess....! smile
Lila Matsumoto Report | 08/31/2011 10:27 pm
Lila Matsumoto
Lol! I like you! You're hilarious!!! Hmm.. and I spelled doughnuts wrong.. like a fool!!! Lol! Anyway, hmm.... what's you're favorite type of music? Or your favorite song???

I <3 forums but im too lazeh :o

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 18

Latest Posts

 

About me and my life :3

I'm just another one of the silent broken souls on Earth.
I am depressed and I have been for years now, but I don't show it most of the time so that I can please those around me.
I prefer to listen to Rock Music

Add me ppl! I love you all! :D (ignore the upper comment, lol)

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

This is meh Kiki :3

Meet-up and Rally

If you buy me something I dont have, I will love you forever :D

This is where babehs are maed...

Visit My House

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture

MERRY CHRISTMAS HOMIEZ