About


I'm 1_ | Hawaii🌴 | Work out | Wanna know more, feel free to send me Pm's heart


User Image

User Image

Fan signs heart

User Image

Hacks wink

- Hiiiiiii rofl you got like 3 different names so ill just call you dude. hahaha just kidding but yeah McNeil. you gotta very unique name okayy. lol but lets just start with thanking you for being in my life. your are veryyyyy cute and handsome, if that made sense. but im dead assss, you are heart i aint even kidding on this one. lmfaooo well but anyways likeee i would have no one to talk to and no one to always ask me is anythings wrong cause like i never really had anyone who actually always ask me if anything was wrong. and noo dude, u aint annoying or watever, but like stop asking me if i want to stop talking to you. omggg. lololol its your choice, if u wanna stop talking to me then sure go ahead, but if u dont then then it wont bother me. I really dont mind if u talk to me or nahh. lmaoo. but its so sadddd, you in Hawaii and im up in Wisconsin, so im basically 5 hours ahead of you. hahahahah ok. but sometimes when we talk, you talk like you're sad or something fr. lol like im always gonna be there if you need someone to talk to. okay(; heart well you dont gotta tell me wats wrong but like ill comfort you, even though im ratchet as hellll. LOL You're my bestfriend for dayzzz tooo heart rofl heart Stay Cute And Humble 3nodding and yeah i used a ratchet picture but i dun care cool - KaoNue heart