About

O damn I gess I really needed to update this. Well heres my update enjoy it bitches.

Friends

Viewing 11 of 11 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

XxX_Haru16_XxX

Report | 06/27/2008 8:51 pm

XxX_Haru16_XxX

Hey maybe you can get some people to sign this form please!!
XxX_Haru16_XxX

Report | 06/18/2008 2:29 pm

XxX_Haru16_XxX

so what do you really want from your wish list the number 1 thing
Suriken

Report | 12/27/2006 10:41 am

Suriken

Your Back???? Wowo really?? Yippie!!!!!!!!!!!!!!! Welcome back you like my avi??
Suriken

Report | 11/14/2006 2:22 pm

Suriken

I stocked your profile...............and found a muffin..........
Suriken

Report | 11/11/2006 6:04 pm

Suriken

Hey waz up?
Suriken

Report | 10/26/2006 2:28 pm

Suriken

Anyways I am back and cold why is it so cold?!!?!?!? I am enjoying the Numa-Numa song!!! We are seeing Saw 3 tomarrow!!! scary.............*hides in a bush* People are gonna die!!! Muhahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!! We are going to the movies in out halloween costums and crap and it's gonna rock!!!!!!!!!!!!!! well ttyl!!!!!!!!
Suriken

Report | 10/25/2006 1:13 pm

Suriken

Ok.............but I want you over that is an order cadet were in the army!!!!!!!!!!! thats how are gym teacher sound it's so annoyinganyway you update me k's??? Okies I can post more later I am oof to art!!!!!!!!
Suriken

Report | 10/24/2006 12:23 pm

Suriken

I can't come over there because I am having all my friends over and I really want you to come................*cribles* But I understand if you can't. Josh has a gf? Tell him I said hi!!!! Yeah thankies for the sucker!! ^_^ *Sucks on the blueberry* Yummy!!! lalalalalalalalalala yeah u know what I love..............Pudding!!! But I want you to sleep over soon....how bout next week?
Suriken

Report | 10/23/2006 12:11 pm

Suriken

Yeah I think I will do track. It'll be fun!!! But I might not have the time either.....oh well I will try! But two guys? Wowo I have a boyfriend so No cheating for me! *gives you a muffin* Yeah I was gonna invite you over but I thought you and Josh hated me so I didn't.........Wanna go trick or' treating with us? (us meaning me and my friends)
Suriken

Report | 10/21/2006 8:06 am

Suriken

Nope never heard of him he isn't in my block I may have seen him before. But I misssles herrin *sighs* oh well all good things never last. But anyway how r you? I haven't heard from you in a long while.

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Which FF Character Are You?


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.