My Playlist

click the yellow letters letters

xXJericoXx

xXJericoXx's avatar

Last Login: 12/28/2013 10:02 am

Gender: Female

Birthday: 10/12

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

the s**t ive earned

  • Peelunger Pounder[120]
  • Gramster Gladiator[121]
  • Lawn Gnome Clipper[122]
  • Pink Flamingo Fighter[125]
  • Laceback Bootsnake Skinner[140]
  • OMG That Hurt[143]
  • Clutch Holder[146]
  • Cherry Fluff Victor[149]
  • Taiko Drum Banger[152]
  • Ghost Lantern Dim[155]
  • Kokeshi Doll Trickster[158]
  • Kokeshi Doll Reveler[159]
  • Outlaw Pup Blaster[167]
  • Buzz Saw Splitter[170]
  • Buzz Saw Cutter[171]
  • Buzz Saw Slasher[172]
  • Anchor Bug Swatter[179]
  • Predi-prairie Resistant[185]
  • Shockroach Colony[188]
  • Alien Walker Limper[194]
  • Tiny Terror Bully[197]
View More Badges

Recent Stalkers!!! XD

 

Store

Welcome to ms heavenly bakers store i hope you find everthing ok thank you!

 

View Store

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Custom

JaM iT OUt

Unable to identify Vimeo video URL.

DoNt U WaNnA KnOw mE?

My Nama is Karen im 20 gonna be 21 on the 12th of oct yay i am a single girl who loves to make friends i had a good sense of humor i say dirty jokes srry its just the way i am lol! i am an artist i love to paint i want to go to the art institute i wanna get better at painting well i love art i am a writer! Um well my Life completly revolves around art its my passion my love! Because it is My great passion i Made a guild about Art feel Free to join!So here is whats up i guess ill say i am fuuny i always end up make pple laugh with out knowing why um i am 4'9 yea im short butt ill still kick ur butt lol i love my super nintendo fav game is killer instinct on the super all time fav game is soulcalibur 4 tira and amy are my fav chicka fighters and dude fighter are nightmare and YOSHIMITSU AHH he is my all time fav!! i love music to the max i listen to it all but rock is wat i prefer, music its wat inspires me i dont wanna sound lie an emo kid but music is my life haha u know u cant do s h i t with out music lol umm i am cap of ARTISTIC FREEDOM IT IS MY GUILD I STArTED IT i got some kiddos helpin me out in it! I AM MEAN AND CAN BE A BE A B WORD but if your nice were good i say things how thwy are if i dnt like u i will tell u im a straight up person n sometimes that gets me in trouble well i am really nice too lol i tend to call everyone hunn or sweetie and here is something i am proud of i am a mexican english french girl lol here is a list of likes.
LIKES
ANIME-SAILOR MOON TENCHI-MUYO INUYASHA YU YU HAKUSHO COWBOY BEBOB CARD CAPTORS DIGIMON POKEMON BLOOD PLUS BLOOD TRYIN GUNDAM WINGS I LOVE HEERO TRIGUN AND SOOO MANY MORE!
i love dude who love to play games and for some reason i am attracted to the bad boys that play guyitar ! danm im weak lmao
well pm me to chat and and stuff im sure we will tlk and laugh if i think ur kool ill give you my aim or facebook peace!!!
if you dnt lie what im about F U C K YOU!
THATS WHAT I LOOK LIKE
|
|
v


User Image



Comments

View All Comments

sugarJackal Report | 04/10/2011 9:47 pm
sugarJackal
Loving your avi!
Hark Report | 04/03/2011 8:59 pm
Hark
youre leaving??
VampireYuuki2009 Report | 03/23/2011 2:43 pm
VampireYuuki2009
Hello smile why is that??
VampireYuuki2009 Report | 03/23/2011 2:27 pm
VampireYuuki2009
Hello smile why is that??
Kawaii Tears Report | 02/11/2011 9:26 pm
Kawaii Tears
hahaa thankie lol what's up?
Kawaii Tears Report | 02/11/2011 8:13 pm
Kawaii Tears
love the avi lookin souper dope ^W^
II Myko II Report | 02/11/2011 6:32 pm
II Myko II
XD lol....dork. it went good....long too. =w=
liljumjum Report | 02/08/2011 9:36 pm
liljumjum
Comment cause I said I would biggrin
Hark Report | 02/08/2011 9:34 pm
Hark
nothin much. whats up with you???
II Myko II Report | 02/08/2011 1:53 pm
II Myko II
BADASS! XD

Signature

IM JERICO the girl no one forgets!
User Image
Join The Nerd The Rebellion User Image

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

I DO AVI ART PM ME FOR MORE INFO!