About

Lol,
SO OOOLLDD

ADD MY NEW ACCOUNT
x_Amyalee_x

Journal

AMYS ONLINE BLOGGG!!

MY DIARY! WHY ARE YOU READING IT!!????

kidding&3

...its just random stuff i do in my life,and why/whats wrong with it...so yeah


Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

amymunch

Report | 12/17/2007 3:33 pm

amymunch

Heyy,

xxEmoAmyxx here,

i made a new account *one im using atm*

And i dont come on this one anymore,

so add the one im writing this comment from yeah?



xx
Destinyzok123

Report | 12/11/2007 12:41 pm

Destinyzok123

User Image
Destinyzok123

Report | 11/24/2007 11:10 am

Destinyzok123

hi girl i was going to put that wallpaper on ma page but it didnt i got another one from tektek.org [its a site for only gaia]
amb0531

Report | 09/29/2007 5:16 pm

amb0531

heyy. I luff ur avvi and profile. I'm anna btw
s9431238

Report | 06/17/2007 9:45 am

s9431238

My first comment in months. Hello Amy. =D
Bishoujo Usagi

Report | 06/03/2007 7:18 am

Bishoujo Usagi

Hiya!

I know, i'm happy to hear from you =D!!
Well, i'm okay, i'll tell you more in a pm xD
How are you??
hospitalflowers

Report | 05/05/2007 3:50 pm

hospitalflowers

I want an Usa-chan replica....

not much of anything, really.... I'm going swimming tomorrow.... but that's about it.....

rawr
hospitalflowers

Report | 05/05/2007 3:42 pm

hospitalflowers

I know! It's so awesome!!! Gotta love little Honey! ^.^
So what are you up to today?
hospitalflowers

Report | 05/05/2007 2:41 pm

hospitalflowers

^.^
So what've you been up to?
I just realized your a fan of Host-bu, too! ^.^ Yay! Another Host-bu fan!!!
[Sorry, I'm really rather slow lately, been thinking about A LOT of different things.....]
Destinyzok123

Report | 05/05/2007 9:23 am

Destinyzok123

you are pretty

Signature

User Image
User Image

H e a r t s W e r e M a d e To B e [ B r o k e n] By [L o v e]