Wish List

About

i love music,meh friends,good movies,hanging out an watchin movies an bein me


xXcraziigrlXx

xXcraziigrlXx's avatar

Last Login: 02/24/2012 9:48 pm

Gender: Female

Birthday: 04/30

Equipped List

 

Comments

View All Comments

Rossis_World Report | 04/07/2011 6:01 pm
Rossis_World
alex i left gaia and
when i quit i don't talk to ya guys anymore
i am sorry i don't wanna be here anymore
so ya i just.... don't know
Rossis_World Report | 12/29/2010 2:26 pm
Rossis_World
well i am trying
i guess but life is whatever
now!!!!
Rossis_World Report | 12/29/2010 2:21 pm
Rossis_World
i dunno if any1 can i
want my life back when it actually
made sence to me!!!
Rossis_World Report | 12/29/2010 2:16 pm
Rossis_World
life means nothing
to me anymore really
i want my life
back were i can say i love
you and i mean it instead
of acting it out
if i say i really love sumthing
and i mean it is a song or a show or sumthing or a game
Rossis_World Report | 12/29/2010 2:12 pm
Rossis_World
well i hate to say but no
one can help me anymore
after she died or anything
sooo yea i can only help myself i hope
Rossis_World Report | 12/29/2010 2:10 pm
Rossis_World
my girlfriend diead and the whole
year was s**t for everything i
want 2009 back
and my life back
this year sucked soo bad
for everything not just one or 2 or a few
things I MEAN EVERYTHING!!!!!!!
Rossis_World Report | 12/29/2010 2:06 pm
Rossis_World
ya and my vacation sucks
last year was way better than this
year everything about 2010 is
s**t and was s**t
Rossis_World Report | 12/29/2010 2:02 pm
Rossis_World
oh yeah totally i have been
sick and nuthing new is going on
Rossis_World Report | 12/29/2010 1:58 pm
Rossis_World
we like never ever talk anymore
alex
iwillneverletyoufall Report | 12/17/2010 8:01 pm
iwillneverletyoufall
Mr.Vanengan HATES me!!! i have him for BOTH my electives! health AND spanish! GRRR!!! crying crying crying twisted twisted twisted emo emo emo scream scream scream
 

Interests

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
jessi246
iwillneverletyoufall
shutter911
Rossis_World

hmmm he is sooo SMEXII!!!!!

MRS.DRIZZY DRAKE<3

James:)

Amanda:D

Jessica:D <3

NadineXD <3<3

GO DAWGS!!