the most awesome music is right here

Unable to identify Vimeo video URL.

MONSTER

What up?
lol so Yeah your checkn' out meh page
well welcome!
haha
coconut!
I'm a monster
add me if you want comment too
AAAAAAAAHHHHHHH!
i scream alot
I love music!
Meh fav kinds of music is................EVERYTHING! (except jazz)
so ya party!!!!!!!!!
I am an Alien vampire werewolf penguin cowboy ninja princess ballerina in outer space!
I is not a noob just my cloths are XD
I have another gaia ask me for it n i shall add u
LADY GAGA FTW!
ok im done :3

everytime u leave a comment a rainbow goes over my head

View All Comments

jupiter246 Report | 10/03/2009 12:16 pm
jupiter246
awesome
tehehetori Report | 09/17/2009 6:27 pm
tehehetori
wat r u talking bout it needs to say random and weird always
xD luv yaa
tehehetori Report | 09/14/2009 12:50 pm
tehehetori
hola and btw i cant add u sad so u hav to and me
tehehetori Report | 09/07/2009 1:20 pm
tehehetori
k ill add both of uuu smile ))))
tehehetori Report | 09/06/2009 11:14 am
tehehetori
MARI!!!!
aaahhhhhhxD!!
hi ther stranger srry bout tat i lost my head 4 a sec dont wrry im bak smile
wats new????
Xxpunk_sk8er_chick96xX Report | 06/26/2009 10:17 am
Xxpunk_sk8er_chick96xX
NO PROBLEM. IT DESERVES TO BE COMMENTED ON.
music junkie angel Report | 06/26/2009 8:51 am
music junkie angel
no prob xD
Altaloma Report | 02/01/2009 8:53 am
Altaloma
hey there...
1st Sin Report | 01/08/2009 6:12 pm
1st Sin
so wat do you want most off your wish list???
1st Sin Report | 01/08/2009 6:01 pm
1st Sin
thanx!
like yours 2!!!

Recent Visitors

idk click it

View Journal

empty

idk

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Forums

Posts per Day: 0.01

Total Posts: 26

Latest Posts

 

Me and my Monsters

xXbloo24Xx's avatar

Birthday: 12/28

the stuff i got on

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Pixieloo
tehehetori

I'm chocolate i swear