Xx killbro xX

Xx killbro xX's avatar

Birthday: 12/29/1994

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite TV Shows

Wish List

 

About

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qit3ALTelOo&rel=0&color1=0xd6d6d6&color2=0xf0f0f0&border=0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qit3ALTelOo&rel=0&color1=0xd6d6d6&color2=0xf0f0f0&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Comments

View All Comments

storyteller2706 Report | 08/24/2010 10:34 am
storyteller2706
cool avi
Mistouflette Report | 08/28/2009 4:37 pm
Mistouflette
*the grammar freak lashes out*
It's weird! w-e-i-r-d, not weard, rawr!
*grammar freak goes back in*

And FYI, it was for the camp chaos craziness ^^ You're right, I should change it though.... But I can't give you 10k. I mean, dude, I'm wearing a freaking underwear on my head... If I had the money, I would simply buy a hat! XD

I'm the biggest liar in the universe XD But I don't wanna give out any money right now, even if it's pixel .___. Call it mixing reality with fiction ^^ I'm broke in real life, lemme be rich in my virtual one! (though I am not rich for Gaia standards...)

So yeah, what's up with you??
Mistouflette Report | 04/21/2009 3:25 am
Mistouflette
this is the random comment of..... DOOM!! ninja
Mistouflette Report | 03/23/2009 8:31 am
Mistouflette
Yep ^____^
can't help it @.@
Mistouflette Report | 02/16/2009 9:25 am
Mistouflette
Random comment! Yay ^^
Mistouflette Report | 02/13/2009 5:41 am
Mistouflette
Yep... the joys of being free......... ^__^
Mistouflette Report | 02/08/2009 2:25 pm
Mistouflette
so how is my dear little brother doing at zOMG?
Mistouflette Report | 07/04/2008 2:08 am
Mistouflette
Hi!!!!!!!!
I'm bored.... And you??
Are you bored??
Are you are you are you??
Mistouflette Report | 04/15/2008 2:15 pm
Mistouflette
yup yup, I'll try to bring my beloved P-chan along =^.^=
If you're wondering, that's the name of my guitar!! Yeah I named her @.@ got a problem with that???
Original name is Primera-chan, but I shortcutted it to P-chan.... BUT ONLY I AM ALLOWED TO USE THAT NICKNAME!!!!!!!!
Aaaaaaaaaaaah I'm in love with my guitar @.@
Hum, besides that, why did you call me a vampire??? weirdo.....
Mistouflette Report | 04/03/2008 11:24 am
Mistouflette
Haha I love the dedicace Karine and I are getting..... *sigh* I love you too, dear brother ^^'
Btw, hate to say this but wicked cool outfit wink

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 18

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
The_Emo_n1941
Mistouflette
paulius256
-AiiEatStaples-
redfishbluefish777
bl8k3ii

my sisters

1

2:00