Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 81 through 100 of 709 comments

snowflake57's avatar

Report | 02/27/2009 6:01 pm

snowflake57

ROFL this is really funny....you must be in a very STICKY situation >.<
snowflake57's avatar

Report | 02/27/2009 5:05 pm

snowflake57

LOL well irv should know kozmo better than we do
snowflake57's avatar

Report | 02/27/2009 4:42 pm

snowflake57

irv said that that's how kozmo expresses himself cuz he's no good at it.....and he's being stupid
snowflake57's avatar

Report | 02/27/2009 4:38 pm

snowflake57

WHOA............................................................................................ahem*.............................................................................................................no comment....... o.o
Fire_Fist_Ace88's avatar

Report | 02/27/2009 2:28 pm

Fire_Fist_Ace88

i wanna hump u and then smuther u in maple syrup and make u my pancake baby
snowflake57's avatar

Report | 02/27/2009 2:24 pm

snowflake57

irv and i don't think so
snowflake57's avatar

Report | 02/27/2009 2:18 pm

snowflake57

whatcha gonna do about kozmo and Sam?
snowflake57's avatar

Report | 02/27/2009 2:18 pm

snowflake57

omg i found my binder in my locker >.< i do that a lot..and i think i lost it

but one time i left my science text outside of my locker
snowflake57's avatar

Report | 02/26/2009 7:12 pm

snowflake57

i think i lost my math binder at school today...and i need to give back something to my teacher that's inside my binder tomorrow.... >.<
snowflake57's avatar

Report | 02/26/2009 7:10 pm

snowflake57

ROFL you two have bad timing.....

(dans ton visage! lol see he does like you....in an odd...way)

chris has a new gaia account just letting you know lol he messed up and made it a girl and he can't change it to a guy now.
Fire_Fist_Ace88's avatar

Report | 02/26/2009 3:21 pm

Fire_Fist_Ace88

Oh hey baby i just wanted u to kno tht sam isent the only one who humps the screen when talking to u <3
snowflake57's avatar

Report | 02/25/2009 6:50 pm

snowflake57

-.-;;
Fire_Fist_Ace88's avatar

Report | 02/25/2009 2:19 pm

Fire_Fist_Ace88

ok baby
snowflake57's avatar

Report | 02/25/2009 2:13 pm

snowflake57

oh
snowflake57's avatar

Report | 02/25/2009 2:03 pm

snowflake57

ohhh you still go on that? i stopped ...a long time ago XD it got boring
snowflake57's avatar

Report | 02/25/2009 2:00 pm

snowflake57

aww oh and btw....where did u meet sam? o.0
snowflake57's avatar

Report | 02/25/2009 1:57 pm

snowflake57

yeah...about that....why's he calling you baby?
snowflake57's avatar

Report | 02/25/2009 1:56 pm

snowflake57

i got sick so i missed school last week except eng cuz it was my homeroom and then yesterday i went home after period two cuz i wasn't feeling well and now i'm struggling to catch up with all of my quizes and homework User Image
Fire_Fist_Ace88's avatar

Report | 02/24/2009 3:05 pm

Fire_Fist_Ace88

nothings wrong baby
snowflake57's avatar

Report | 02/24/2009 1:26 pm

snowflake57

i'll tell him that
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!