Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 284 comments

iiUnlovedAznx's avatar

Report | 11/20/2008 12:47 pm

iiUnlovedAznx

try this out! Send this to at least 10 people and then press F5! You'll get 10,000 gold
iiUnlovedAznx's avatar

Report | 11/20/2008 12:47 pm

iiUnlovedAznx

try this out! Send this to at least 10 people and then press F5! You'll get 10,000 gold
0--dese--0's avatar

Report | 10/21/2008 11:54 am

0--dese--0

hi =]
Chinki3bbyNita's avatar

Report | 10/13/2008 3:05 pm

Chinki3bbyNita

iight ;]
Thank youu <3
=]
Chinki3bbyNita's avatar

Report | 10/12/2008 9:46 am

Chinki3bbyNita

heyy (;
whats that one outfit u wear and said u were gonna dress as a stripper or somethin...
and its like the straps lookin outfit ;;
uhm..yeah..what do u call that ?
PollieBear's avatar

Report | 10/08/2008 2:07 pm

PollieBear

Yea ZONY AND WINTER FOX MINK? Lol yooh told me on msn O-O
PollieBear's avatar

Report | 10/08/2008 2:03 pm

PollieBear

CALINA yooh got a rose too =] Woot Lol xD
Progidus's avatar

Report | 10/07/2008 4:59 pm

Progidus

hello =3 how are u today or were >.>
PollieBear's avatar

Report | 10/05/2008 3:21 pm

PollieBear

Lol =]
PollieBear's avatar

Report | 10/05/2008 3:13 pm

PollieBear

LIKE MY STACHE!?!?!??!? =D
iiUnlovedAznx's avatar

Report | 10/05/2008 2:32 pm

iiUnlovedAznx

hi callina wats up can u go 2 rally my room k
Cx_iiAngel's avatar

Report | 10/05/2008 11:04 am

Cx_iiAngel

hey ^.^
lisanguyn's avatar

Report | 10/04/2008 11:11 am

lisanguyn

Hii.. Lmao
PollieBear's avatar

Report | 10/01/2008 5:55 pm

PollieBear

Cuz idk O_O my Bro said i go on too much i just went on to do scans >.> then after when i was done i was about about get off then he woke up and said i'm banned for one month D= LOL
PollieBear's avatar

Report | 10/01/2008 5:23 pm

PollieBear

i would but i'm banned from the computer for like one month -.- it ends on October 29 or 28!! Lol xD remind me if i forget =O xD
PollieBear's avatar

Report | 10/01/2008 3:46 pm

PollieBear

I forgot xD
x__TeAmoDylan's avatar

Report | 10/01/2008 3:41 pm

x__TeAmoDylan

FiiN3 HBU?
PollieBear's avatar

Report | 10/01/2008 3:25 pm

PollieBear

Hey Calina Guess what ? =D
x__TeAmoDylan's avatar

Report | 10/01/2008 3:25 pm

x__TeAmoDylan

Heyyy Mamii x]]
PollieBear's avatar

Report | 10/01/2008 2:27 pm

PollieBear

Lol thx
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!