Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 6234 comments

suicidepit's avatar

Report | 08/31/2019 5:36 pm

suicidepit

martha
Three Kere's avatar

Report | 07/19/2019 10:32 pm

Three Kere

Thanks for visit my profile.
Same AF's avatar

Report | 07/05/2019 11:12 pm

Same AF

Click Dis :/
suicidepit's avatar

Report | 04/28/2017 1:58 pm

suicidepit

hi martha .. it dave 4laugh
sorakas's avatar

Report | 03/25/2016 10:24 am

sorakas

I had a s**t ton of fun omg.
&&
a little bit of bf confusing but oh well :v i don't need no man to keep me happy D<
what kind of musics do ya like?
I AM
ABOUT TO SHOWAAAAA.
i'll be all squeaky clean c:
daemon babe's avatar

Report | 03/25/2016 7:19 am

daemon babe

oh, thank you so much!! heart i really like your avatar too!
sorakas's avatar

Report | 03/23/2016 10:32 am

sorakas

long time no speak broooo.
i went to the land of the disneys :'D
MET SOMEONE THERE & OMG I SWEAR I WILL BE FRIENDS W/ THEM FOR AS LONG AS I CAN D<
what about ya? heart
sorakas's avatar

Report | 03/18/2016 7:43 pm

sorakas

y0
hi im tools's avatar

Report | 03/07/2016 7:39 am

hi im tools

yes also hi
hi im tools's avatar

Report | 03/05/2016 12:41 pm

hi im tools

o
hi im tools's avatar

Report | 03/04/2016 4:31 am

hi im tools

how so!!!
sorakas's avatar

Report | 03/03/2016 10:25 pm

sorakas

ok you get to see my face
cause like
i don't feel like uploading another pic of her emotion_drool
BUBUBU
SHE IS SO CUTE SO IDGAF ABOUT MY FACE BEING SEEN LOL.
here ya go
kimi
sorakas's avatar

Report | 03/03/2016 2:25 pm

sorakas

i have to show ya a pic of her
she's the cutest dog like
EVER
for reals.
bahhaa.
&&&
omgg are you gonna spam ppl w/ texts like all day long??
sorakas's avatar

Report | 03/03/2016 2:58 am

sorakas

THAT AVI IS SO CUTE OMG heart heart
My puppy decided she wanted to play at 1am so now I'm like dying at 3am emotion_drool
What about you??
What's up with ya cutie?? emotion_yatta
sorakas's avatar

Report | 03/01/2016 9:52 pm

sorakas

people suck
rip
what's up c:
cxptain planet's avatar

Report | 01/25/2016 11:36 pm

cxptain planet

foreal, december and early jan were pretty s**t.
its a good change of pace
question is whos the tree hippy that got my a** mixed up
cxptain planet's avatar

Report | 01/25/2016 10:20 pm

cxptain planet

its iight, let ya slide cuz i'm in a good mood
but yeh, things starting to get kinda decent recently
cxptain planet's avatar

Report | 01/25/2016 10:05 pm

cxptain planet

def aint no anthonys here
besides gettin low-key dissed, i'm pretty iight lol
cxptain planet's avatar

Report | 01/25/2016 9:55 pm

cxptain planet

ha, who ya remembering then
cxptain planet's avatar

Report | 01/25/2016 9:52 pm

cxptain planet

s**t, i prob am
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!