Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 116 comments

Sup3r_Bwahaha's avatar

Report | 07/16/2012 12:16 pm

Sup3r_Bwahaha

Hey, how are you? I haven't seen you in the guild lately so I was hoping everything was alright and if there was anything new happening with you.
Kalma Thorne's avatar

Report | 06/03/2012 12:45 pm

Kalma Thorne

Hallo
Kalma Thorne's avatar

Report | 04/15/2011 5:35 pm

Kalma Thorne

XD sweet.
Kalma Thorne's avatar

Report | 04/15/2011 5:27 pm

Kalma Thorne

lol, but i like fu*king the mind of the general populous biggrin
Kalma Thorne's avatar

Report | 04/15/2011 3:42 pm

Kalma Thorne

rofl, sweeeeeeeeeet. perfect for you XD






jkjk
Kalma Thorne's avatar

Report | 04/15/2011 3:32 pm

Kalma Thorne

still, it's pretty bad a** biggrin me likey.
Kalma Thorne's avatar

Report | 04/15/2011 3:11 pm

Kalma Thorne

woah, nice avatar o.o
Drake Darkess's avatar

Report | 01/22/2011 9:37 am

Drake Darkess

Thanks =^_^= ...If you can call being forced to wear a bunch of pink stuff "great" o_e
Drake Darkess's avatar

Report | 01/21/2011 2:02 pm

Drake Darkess

Thank you for wishing me a happy birthday ^_^ I'm sorry about the late reply ... I've been kinda busy ^^;
Winged Xephyr's avatar

Report | 11/06/2010 11:19 pm

Winged Xephyr

yes you do, i was think when we were at rains house if we had a nickname for you....but i cant remember
so when i was writing that comment i was like o.o need nickname pronto!
so..the origin of shasha came up and has been borne! =]
i like it, and i force you to like it too!
=3 or i will kill you...today
Winged Xephyr's avatar

Report | 11/06/2010 11:04 pm

Winged Xephyr

nah im just kidding shasha =] im just happy so no worries, i wont kill you



today
Winged Xephyr's avatar

Report | 11/06/2010 11:01 pm

Winged Xephyr

-STAB- MUAHAHA!
ProphecyEmpress's avatar

Report | 10/27/2010 11:19 pm

ProphecyEmpress

I stopped by your profile to see if we had any interests in common. Honestly, you seem like a fun person to RP with, but I don't know what to RP with you D: I role-play mainly series-based anime. ;-; I couldn't help but notice that your comments said your PMs are set to friend's only, so I commented here.
Kalma Thorne's avatar

Report | 10/01/2010 10:50 pm

Kalma Thorne

nothin much. Im pretty bored.
Kalma Thorne's avatar

Report | 10/01/2010 10:37 pm

Kalma Thorne

whats up?
Kalma Thorne's avatar

Report | 10/01/2010 10:35 pm

Kalma Thorne

Ello.
Kouta Heiwa's avatar

Report | 10/01/2010 5:31 pm

Kouta Heiwa

Haha, okay. I'm on Buzz Saw if you want to crew with me or anything. biggrin Good luck with your homework!
Kouta Heiwa's avatar

Report | 10/01/2010 5:24 pm

Kouta Heiwa

Whoa, I'm getting a ton of comments.
Haha, thanks. My sis helped. rofl
Playing zOMG, it's pretty amusing. xd
Kalma Thorne's avatar

Report | 10/01/2010 5:21 pm

Kalma Thorne

XP okay ********.
Kalma Thorne's avatar

Report | 10/01/2010 5:13 pm

Kalma Thorne

Im ood im good./
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!