Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 115 comments

helveticapiegirl's avatar

Report | 10/24/2009 6:32 am

helveticapiegirl

you're crazy
Astronomicai's avatar

Report | 02/27/2009 7:22 pm

Astronomicai

Hey Hey!!!!!!!!
Galador Drakota's avatar

Report | 07/26/2008 6:07 pm

Galador Drakota

Thanks ^^
Astronomicai's avatar

Report | 06/28/2008 4:35 pm

Astronomicai

Whoa! It has been some time since I posted here last... PHANTOM OF THE OPERA *Singing* "Beyond the point of no return..." ^^
Astronomicai's avatar

Report | 05/18/2008 2:31 pm

Astronomicai

Hey Hey, I haven't commented in a long time so here I am. COMMENT COMMENT COMMENT. And I totally forgot to tell you so here I go: I went to prom xD. I know good times right. I think that means that I am off the hook. Oh and by the way you need to look at the video in my profile. There is a thirty second dance routine and it is intense. I was like, OMG. If only we did dancicals then I cold dance like those amazing people. *sigh* Peace!
Tiffywiffy1205's avatar

Report | 05/18/2008 2:06 pm

Tiffywiffy1205

Nothing here.

Giving out comments that im in debt with.

And you?
Tiffywiffy1205's avatar

Report | 05/18/2008 1:44 pm

Tiffywiffy1205

My favorite little person.



How was the last play you were telling me about?

Did it go well?



And im here bored.



Sorry for not replying quickly.

Been slightly busy, and packed with things.

Sorry.



So, how are you?
Rena Nati's avatar

Report | 05/17/2008 5:30 am

Rena Nati

User Image



Exactly D:



I never get to do what I want anymore, its really sad.



Well yeah, it turns out my sickness was just a plain cold, because then I got a sore throat, now that was painful, but I still have a load of flem inside me D:



I hate it! User Image



User Image

User Image
Rena Nati's avatar

Report | 05/13/2008 4:56 pm

Rena Nati

User Image



User Image That's soo good you're alive! I thought I lost you! User Image lol.



Yeah, I know right? I like to be a little busy, but not SOO busy that I have no more spare time left for myself. User Image



I notice that when I get older, I seem to become more, and more busy. D: What is up with that??



Well I'm actually great here, still sick though. ): I went to school today though, it was okay.



User Image

User Image
Rena Nati's avatar

Report | 05/11/2008 2:07 pm

Rena Nati

=] Its completely alright!!



How are you??? I'm SO sorry I left you all alone! D:
Rena Nati's avatar

Report | 05/09/2008 3:00 pm

Rena Nati

Hey x3livin isn't really me, I'm really her, I don't use that account okay, remember? I was "CubanGoddess"? And "Toughgirl238" long way back?? lol. ^^



Well hey its me! Sorry, she doesn't seem to tell people that its really not me on there so yeah =]
balloons21's avatar

Report | 05/06/2008 2:16 pm

balloons21

thnx i like em too. anyways good luck wit ur dream avies.
balloons21's avatar

Report | 05/04/2008 12:44 pm

balloons21

yeah maybe. i just keep my dream avies sweet but simple and they look so cute. thats kinda wat i go by on gaia. dress simple but cute.
balloons21's avatar

Report | 05/03/2008 7:55 am

balloons21

for one of my dream avies to come true i need enchanted strings and then my avie would look even cuter!!!!!!!! lol!
balloons21's avatar

Report | 05/02/2008 1:45 pm

balloons21

yeah i know! and it gets so annoyin that the prom dresses cost so frickin much!!!!!!!!!!!!
balloons21's avatar

Report | 05/01/2008 1:57 pm

balloons21

yeah i guess it was kinda fun but it frustrated me sometimes durin the quest...... and all we got was a lusy pic! lol
balloons21's avatar

Report | 04/30/2008 4:07 pm

balloons21

ur welcome! have u finished hte liam's quest?
Reina de Cuba's avatar

Report | 04/27/2008 11:44 am

Reina de Cuba

HEY <3 long time ehh?
balloons21's avatar

Report | 04/27/2008 11:13 am

balloons21

idk i dont know u that well.
Astronomicai's avatar

Report | 04/13/2008 5:45 pm

Astronomicai

O is amazing!
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!