About

ok hi hello yes
me i am jasmine
i am 25 im in school for nusring
i like talking to people
so pls say hi
i like to make art but i dont post it
u should probably follow me on instagram
i like photography, cooking, laughing and listening
tell me ur problems unless thats weird tell me a joke

Friends

Viewing 12 of 23 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

butt stuff occultism

Report | 11/01/2018 10:05 pm

butt stuff occultism

I figured. Lol.
I still appreciate it!
And of course!
smile
butt stuff occultism

Report | 11/01/2018 9:43 pm

butt stuff occultism

Thank you for the gift and the laugh.
Onion Nick

Report | 01/05/2018 7:06 pm

Onion Nick

i cant wait to stab people emotion_kirakira
Onion Nick

Report | 01/05/2018 6:10 pm

Onion Nick

idk lmao im scared of failing so idk if i even will
i feel like im not intelligent enough to do it
crying
Onion Nick

Report | 01/05/2018 6:07 pm

Onion Nick

ummmmm its hard to give my opinion on that
i care about my patients, yea but i dont get attached easily or ever to them
when they leave, theyre gone thats it
if they die on me, they die. it sucks yea but i get over it
idk i dont feel those emotions lmao
ummmmmm if i had to rate it um id prob give it a 6
but thats because i dont want to be an RN forever i want to be a neurosurgeon
Onion Nick

Report | 01/05/2018 6:00 pm

Onion Nick

itll be 2 years soon
oh nice!
tbh its really not that difficult. but it can be emotionally difficult
just study alot
thats what i did
and always try to get ahead of your current subject so you can be ready for what the professor gonna tell you next semester
idk thats what i did. i always studied ahead so i wasnt braindead confused lmao
Onion Nick

Report | 01/05/2018 5:56 pm

Onion Nick

i fix the human beings yes its me
ya boi
Onion Nick

Report | 01/05/2018 5:55 pm

Onion Nick

only once...
i take work selfies like all the time pomg
Onion Nick

Report | 01/05/2018 5:53 pm

Onion Nick

no im a fake one irl
Bobby Jett

Report | 04/12/2017 5:58 am

Bobby Jett

henlo

Signature

runs with money
tumble