About

ᕕ༼✿•̀︿•́༽ᕗ I have my p***s out.


Oh, hello there! ʕっ•ᴥ•ʔっ You came to see about lil ol' me? How sweet of you! If you'd like to leave me a comment, you will have to follow through to this link, as my profile layout at the moment lacks in a comments section. I love comments!

Here are a few things I would like you all to know right away about me!!
I'm 22 years old
I'm a ♂.
My name is James.
I also go by Croak a lot.
I'm transgender.

Sorry if I made anyone feel uncomfortable with this information, but I just figured that I'd get it out there fast, so that there are no complications later down the road through friendship!!

▂▃▅▆▇ Mooooving on ▇▆▅▃▂


For anyone who cares, I'd like to let you know that I love roleplaying homosexuals. I am not so much for roleplaying heterosexual relationships or lesbian ones. I apologize, they just don't last long with me and I don't want to leave anyone hanging, I'd feel so awful! •́ㅿ•̀)
So again, for anyone who cares that this lil beb roleplays yaoi, I have a 1 x 1 thread located here, it's been out of use for a while now, but since I'm back now I have gone in and edited up a few things and I am hoping to get in there and edit just a little bit more, when I'm less lazy.

Well, I'm not sure if anyone is too interested in talking with me, but if you are and you're at a loss of how to approach me, I'll have a little list here of things I enjoy! Honestly though, you can just leave me a comment or message saying hi, I'm not a meanie butt! ʕ´•ᴥ•`ʔ Just a fluffer butt!

(人・㉨・)♡ But lets continue on to where you see my interests and then a great friendship ensues!
Oh, by the way, these aren't sorted neatly what so ever, so have fun!
More stuff might be added in the future as I think of things to add or get introduced to new things!
Adventure Time DRAMAtical Murder Skyrim Rats All the Studio Ghibli Hadaka Shitsuji Wreck-it Ralph How To Train Your Dragon 1, 2 + show Regular Show Steven Universe One Piece Inuyasha Hetalia Tangled Brave Lets say all Disney/Pixar/Dreamworks movies I love Strange Magic Bears One Piece Tokyo Ghoul The Seven Deadly Sins Soul Eater Fairy Tail Magi Naruto + Shippuden Good Luck Girl Gravity Falls Cybersix Nanbaka Yuri on Ice Troll Hunters Ferrets Dragons Tera Aura Kingdom




ヽ(゚ー゚*ヽ) No, wait! You can't stop reading yet! This is too short to be our farewell! Please, don't leave me, you must come back and look at these cute little links I am setting up here! I spent a great deal of time on them with a friend of mine, check them out and maybe give us some sweet smooth loving! ◟(❛ัᴗ❛ั)◞ OHONHONHON

No but really, I do have some nice little threads here that I would love if you would check them out for but a moment!
Forever In Our Fluffoughts is Ricey-San and I's joint quest thread.
Joint Art Request speaks for itself, also Ricey-San and I's joint thread, but for arts!
Mystery Shack Bump Locker is my bumping service shop thread, check it out!

✧(✪д✪)۶ BUT WAIT, there is one more thing! ٩(✪д✪)✧


ヾ(・◇・)ノ Before you can leave this place, you must look at my adorable little pets!!
June 19th, 2016 8:22 PM, RIP Dexter, the fattest most cutest little guy ever!
March 6th, 2016 7:13 PM, RIP Dipper, the greatest rat I could ask for!
User Image User Image

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Stanford Pines

Report | 09/20/2018 8:11 pm

Stanford Pines

Hello! Just dropped by to say that I love your username. Alright bye!
Nom Nom Usagi

Report | 08/18/2018 10:51 pm

Nom Nom Usagi

tysm for buying! ♥
Erandia

Report | 03/24/2018 5:47 am

Erandia

Nono! It's totally cool lmao~ I get RL kicks butt sometimes >u< b

TBH the very last game console I had before my PS4 is a N64 I believe??? And even then it's usually my cousins and dad who would use it //I'm a TV nut instead back in the olden days ahaha

True lmao iirc as well, Ignis' injury was supposed to be just for aesthetic reasons but as they were developing Episode Prompto and Episode Ignis, they thought of how to make it more meaningful AND GOOD LORD AM I HAPPY THEY DID WHAT THEY HAD TO AHAHAHA

Yeeeee like I'm too lazy for that s**t so I just plaster on a 'banner' and hope people aren't too frustrated by my word vomit afterwards ahahahah

YES OMFG AND LIKE IT ALSO SHOWS, ESPECIALLY WHEN YOU FIGHT AGAINST HIM IN THE CAMPFIRE TRIALS LIKE HOLY s**t I've only no-item usage that trial once and it took almost an hour to beat beCAUSE IGNIS KEPT ON HEALING HIMSELF AND KEEPS DODGING MY ATTACKS it's ridiculous I swear. YE LIKE he keeps going front an D NOT DODGING THINGS THROWN IN HIS WAY LIKE omfg Prompto please st AY IN THE BACK asdfghj

True maybe 30 Iggys, one for each day of the month ahAHAH I'd love an entire mansion just full of him in different AUs +Q+

LEGIT like omfg after like the first time I got him killed I always reserve my best equipment for him (hes the one wearing the Adamantite bangle in my file) and like I'd stuff him full of those attack/defense enhancers like good lord I take care of him more than Noct ahAHAH

True lmao he'll always be Ignis... unless I magically turn into Luna and suddenly he's all about vengeance, THEN he's probably most likely Ravus instead (Iggyyyy where are youuuuuuu)
Erandia

Report | 03/21/2018 12:25 am

Erandia

sAM E MFG I've like been recording him just leaving after-images of himself as he goofs around like omfg the ones where he gets stuck in a wall as the remaining two stand guard next to the wall is my favorite sight hHAHAHA I'd just stare at them for as long as I can

XV is my first and only FF lmaooooo the rest are second hand witnesses from my friends instead rofl I mean, Aranea is there and she's popular for that good reason but man Luna just, why SE, she had soooo much potential ugdfmgnh

I like styling threads to look really sleek instead tbh and because I tend to add in/change tidbits that I'm too lazy to code in multiple text variants and stuff lmao

HE IS LIKE asdhj Low def and Low health + terrible DPS weapon = just a punching bag. Ignis may have low defense as well but his weapon variety and attack DPS and techniques more than makes it up for that tbh.

sAAAAME I WANNA BE PAMPERED AND SPOILED TO THE BONES LIKE HOW IGGY DOES WITH NOCT agshdfjhgkhl I would like 12 Iggys in my life, one for each hour lmaOOOO

omf gg g fjfkd eX ACTLY THAT IS HOW I PLAY MY s**t gsdvfkgj an d like heaven forbid when I hear Iggy's death quotes/screams and I scream even louder and just gO MAD HOW DARE U KNOCK MY HUSBAND OUT LIKE here Iggy have a Phoenix Down AND THEN LET ME KICK THIS ARAMUSHA'S a** sdjhfkghl

He can have white hairs and I'd still love him //tho he'd start to look like Ravus lmaoOOO
Erandia

Report | 03/20/2018 11:39 pm

Erandia

Like it gets problematic at times, especially when you face off MTs since like the best character against them is Ignis and the switchover is so bloody long that everyone else would have finished the fight before you can control him //sighs//

It's more of an FF tradition they're pretty much following at this point. Unlike with Tiffa or Rinoa, at least, Luna is really just. There? Like as in, you can remove her from the game and barely anything changes. Honestly, to be considered as part of the female line up while being that badly written is kinda an insult, I'm just really not over how Luna was mistreated THIS badly ._.

Thankfully, I'm not one for post formatting-- just banners/headers tbh lmaooo I'm generally really terrible at formats anyway haha ;;w;;

MY GOD LIKE I ALSO WANT TO COMPLAIN ABOUT THIS AS WELL-- like what the actual ******** is up with the unequal distribution of weapon drops? Prompto's 'end game' weapon is the LOWEST base stat out of the four and like, it's so HARD to get proper weapons for them that ISN'T in Menace Dungeons or Post-Game!!! LIKE DEATH PENALTY WAS HIS 300+ BST GUN AND YOU CAN ONLY FIND IT IN THAT VESPERPOOL DUNGEON WHILE GLADIO GETS THAT GREATSWORD WITH THE SAME STATS PRE-ARDYN FIGHT????? ye AH SURE NO WONDER PROMPTO DIES SO FAST HE CAN BARELY DEFEND HIMSELF!!! //RANTS

I've had squeal-worthy and fangirl moments with some others but actively obsess and draw multiple times/write more than enough times/actively collect pics? Yeah, he's a first lmao He's the living definition for everything I want in a man lmaoOOOOOOO

He's also the closest character to his Versus model so you can just tell how polished he is //gushes// okay I made that one up bu T STILL LMAO

asdfghj AND OKAY SO LIKE HE ALSO HUMS THE CHOCOBO THEME AND I MELTED WHEN I HEARD THAT??? AND IN THE BOAT DLC THERE WAS A GIF OF HIM FALLING ASLEEP AND THEN ACTING LIKE NOTHING HAPPEN GOSH DANG THIS DORK I SWEAR ahjdskfjghl

Saaaaame omg like he's usually always first to stand in front of Noct during battles lIK E MAMA IGNIS PLEASE I CAN TAKE CARE OF MYSELF-- //whacked and knocked down//

YE LIKE MAN THE GRAY HAIRS MUST BE HIDDEN AMONG THAT SWEET, SWEET ANIME HAIR OF HIS AHAHHAHA
Erandia

Report | 03/20/2018 9:16 pm

Erandia

It's kinda slow in some cases tbh like it takes a few seconds to fully flip over bU T IDC AS LONG AS I GET TO PLAY AS THE BEST BRO I'M COOL WITH IT LMAO

TBH I just feel like Luna is such a wasted character. Hell I have more feelings for Ravus's reaction than Luna's actual death, she wasn't handled well enough. It kinda makes me sad how rather than feel sorry and attached to her, she just ends up being "Huh... okay" to me. ("But there's no need for Episode Luna to develop her further" says SE sdfgh)

I LIVE FOR THAT AU IT'S ONE OF MY FAVORITE AUS AHAHAHAH BECAUSE IT'S SO PERFECT IS2G sadjhfgkjklj

lmao I wanna redo that thread now tbh, mostly because no one likes 1000+ posts thread and because overall it's very messy aaAHHA //GOTTA DO IT FOR THE BAEEEEEEE

I love them all honestly like for all their dumb faults and sometimes aggravating af behaviors (YES PROMPTO, U ARE A LONG RANGE USER FOR ******** SAKE STAY BEHIND THE WALL AND SHIELD asdfgh) they're just so likeable man. Plus, I don't think I've obsessed over someone so much as I have with Iggy ahahahah he legit opened a whole new type preferences for me like it's mind-blowing af

YEEEE Like my friend told me rumors of what could have been in versus? Like Iggy was suppose to wield a Katana because he's the most loyal retainer (something about Japanese symbolism and vassals with katanas) and like Prompto and Gladio were designed to betray Noct or smt but man phew even in versus Iggy is so damn loyal I just CAN'T EVEN

And like in game, Iggy is always the first to rescue Noct or give him a potion I swear that man is like an overworked mother hen asdfghj BE STILL MY BEATING HEART
Erandia

Report | 03/20/2018 8:05 pm

Erandia

Just the ones in battle, unfortunately (I make it up by battling the Adamantoise and just playing with them. The switch-over phrases are to DIE for I swear LIKE PROMPTO YELLING OUT "HELP ME MAMA IGNIS" IS ALREADY GOLDEN LMAOOOOO) I also try and just maximize playing Episode Ignis (and beating down Noct lmao)

I wont ever leave Cartanica if that button exists and like I will just continue helping him out ("No, Gladio, idc if we're taking one week here if you want to go ahead and be a douchebag tH EN GO AHEAD" wink and like FUNFACT: I RARELY ATE IN CARAVANS/HOTELS BECAUSE OF IGGY LMAO HE'S LIKE THE SECOND SKILL I MAXED OUT LMAOOOOO

Gladio's a bit of mixed bags for me? He has the right to be angry and emotionally disturbed (because honestly, I feel like Noct's reaction to Ignis going blind vs. Luna's death is out of proportion) but at the same time, having hindsight and KNOWING what happens to Noct at the end makes ME angry because ughghg ("NO, GLADIO, MIND YOU, I HOPE YOU KNOW HOW TO HOLD A GRUDGE FOR TEN FLIPPING YEARS IF THAT'S THE CASE BECAUSE OTHERWISE, ALL THE RAMBLE ABOUT NOCT NOT CARING AND BEING SELFISH???? IT WILL HAUNT YOU BACK" wink anD ******** MAN CHAPTER 10 AND ABOVE DISTURBED ME SO MUCH like I had to actively STOP playing after my first go at 10 and Reload my last chapter, ALL THE WAY BACK AT CHAPTER 4 because I just couldn't handle ahHAHAHA //weeps

Ignis God of Fire AU is a thIN G FOR ME AHAHAHA THIS MAN IS TOO POWERFUL HE MUST ASCEND INTO GODHOOD sdfghjk

"Love your OCs and in effect, you kinda also start loving yourself a bit" and it's true as well! In the end, all those finger-pointers and whispers behind your back don't matter, because you make your OC how you want them to be!

I mostly lurk nowadays lmao but occasionally drop by so it's a rare spotting of an Erandia posting in the forums! Legit I stay 99% in my own thread hahaa //builds pillow forts//

YES LIKE OMFG we kinda have our own preferred chocobro like one of my friends (who got me into FFXV) loves Noctis, two of them likes Prompto, another likes Loqi, and someone who loves Gladio and Nyx! We're very diverse lmaoooo but it's really just ENLIGHTENING AF TO SCREAM ABOUT HOW MUCH I LOVE THIS MAN AND BE UNDERSTOOD BACK AHAHHA
Erandia

Report | 03/20/2018 1:42 am

Erandia

exactly lIK E DAMN SON I just about cried when the update to allow us to be other characters came in //always and forever playing as Iggy ahAHA//

aN D YES LIKE WHERE IS "Help out Ignis?" OPTION SQUARE WHAT IS THIS CONSPIRACY sghjvfkglhjkhmkljml

wh Y IS THAT EVEN AN OPTION LIKE W H Y????????? HOW CAN ANYONE HAVE THE HEART TO LEAVE HIM BEHIND???? IGNIS IS NOT INVALID HE'S A BIT BLOCKED BUT NOTHING HE CANT OVERCOME!!!! HAVE FAITH IN HIM!!! //I say this as I stare unblinkingly at Gladio//

y ES LIKE NO SWEETHEART YOU DID WELL YOU ARE AMAZING LIKE DID U KNOW U SAVED NOCT FROM DYING???????? YES U ARE THAT AMAZING like s**t man im getting emotional again omfg

It's really good! Hell just the gameplay itself is amazing, much less the story!!! Like I'm kinda biased af but I just love everything about episode ignis (ESPECIALLY THAT AMAZING TITLE THEME AND BATTLE THEMES LIKE HOLY G O D)

lmaooooooo like stories like that are just soooo common with us Fan-OC creators (1 out of 10 people called Io a self-insert and I just wanna laugh because man, if Io is a self-insert then literally all OCs are self-insert) and let me tell you something that someone told me when that happened: "Yo if out of EVERYTHING someone calls your OC a Mary-Sue/Self-insert, then take it as a compliment because they have LITERALLY nothing else to insult your OC with. It just means that they're AMAZING and BALANCED enough that the idiots resort to the most petty of all insults."

And like I just feel really strongly about this lmao mostly because I've seen so many wonderful and amazing creators get stomped down during the Witch Hunt back at 2010. Like it's been 8 years, if idiots still believe in the heavy weight of OCs being Mary-Sues, then I think they're just jealous in the end, because they can't create the same amazing and creative content like you can!

I might give your ship a shot tbh!!! I saw it in some other threads lmao //and generally I'm just so pooped out from writing fanfiction for a friend, I n EED SOME DOODLING LMAOOOOOO

Ur cool too man!!! I'm just so happy soM EONE ALSO APPRECIATES THIS MAN AND THIS GAME WITH ME TO THE EXTENT I DO AHHAHAH
Erandia

Report | 03/20/2018 12:36 am

Erandia

I CAN'T HOLD ALL THESE FEELS ajhskjdfglh GIVE THIS MAN THE WORLD BECAUSE HELL I WOULD IF I COULD HE DESERVES SO MUCH AND MORE Jahscdbjvfnglh

EXACTLY LIKE omfg whenever he falls down and Prompto has to like help him up I KEPT SCREAMING AT NOCT LIKE WHY ISN'T THERE AN OPTION FOR US TO BE THE ONE TO HELP HIM UP WHY LIKE I swear Cartanica is one feels fest (who even the frick chose to make Iggy not go with them to the mine li KE WHO) AND THAT'S NOT EVEN ADDING IN THE CAMPFIRE SCENE AHAHAHHAHSdkfjhgk and like at the end of any encounter/battle wh EN HE ASKED IF HE WAS IN THE WAY ******** MY HEART BROKE I JUST CAN'T THIS CHAPTER IS SOMETHING I'M BURYING UNDERNEATH ALL THE SUNSHINE AND HAPPINESS AU gsdhjfkgh

like omfg I usually just dont go ahead and buy DLCs and stuff since I can just watch a playthrough bu T FOR ONCE I WILL DEFINITELY RECOMMEND BUYING EP IGNIS. IT'S JUST ALL WORTH IT OMFG //literally the best Christmas gift given to me

Objectively speaking, I'm still terrible at couples and heavily reference a lot of them. But it did help me get over my phobia of drawing hands!!! //and helped me indulge a LOT hahaHA

huh I've grown to the point that I honestly don't care anymore what others think of my OC/Canon ships like, all you gotta do is find supportive friends/community and soon enough, you'll realize that as long as it's not hurting anybody, then ******** all the 'haters' out there because the most important thing is to keep yourself happy. And if asking art for your ships make you happy, then who the flying monkey's a** are they to tell you what to do? //HIGH FIVES
Erandia

Report | 03/19/2018 11:52 pm

Erandia

//BRO-HIGH-FIVE-FIST//

om FGGGG CARTANICA WAS SUCH A BLOODY NIGHTMARE I LEGITIMATELY ALMOST GOT NOCT KILLED DURING ONE OF THE FIGHTS BECAUSE I WAS CHECKING UP ON IGGY EVERY 5 SECONDS LIKE asdfghj I NEVER STRAYED FAR OFF LIKE I COULDN'T DO ITajhsdkjfm Cartanica was my second longest section in playing, game-play wise (Chapter 13 was number one, all for bad reasons lololol) because I just would not go on further even if Ignis is still in sight (//SLAPS MYSELF FOR THAT DUMB PUN)

annnnnd I'm also a huge baby and sap-fest so when SE released Episode Ignis and confirmed Extra Verse as canon as the main end, I NEVER TURNED BACK AND EXTRA VERSE BECAME MY CANON ENDING AHAHAHHAHAHAHAH

THank youuuu!! It's a combination of practice with multiple couple arts (because damn if nobody is enabling me and feeding me my ship th EN I'LL CRAWL THROUGH EARTH AND DO IT MYSELF) and lots of crying. Mostly crying.

Signature

User Image



╔═══*.·:·.✧ ✦ ✧.·:·.*═══╗
James / M / 22
╚═══*.·:·.✧ ✦ ✧.·:·.*═══╝


QUOTE ME IF YOU NEED ME!


Always looking for oc art!
Click photo for my toyhou.se~


Wonderful art by 0shen!