Badges

You don't have any badges!

You can acquire badges by playing zOMG!

vkluv

vkluv's avatar

Gender: Female

Birthday: 01/08

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Wish List

 

About

okay I can write this *Sits looking at the screen*
No, you can't stupid!
YES I CAN!!!! *Shuts laptop* *angrily*
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
OK Yay for weird Intros biggrin Um, I'm a writer, and poet heart and a vegetarian! Yes, I'm okay with you meat eaters ( my family are carnivores) and I talk to myself.
Sometimes ok Sometimes Alot. I'm guess i can be called dark but i LOVE black and blue,purple, red(the color of blood plz) You get ok I like "Dark" colors. I have some weird obession with vampires (hm, NOT twilight) No, More like queen of the damn or some thing. I luv music its my life I play the violin (want to learn guitar) And Im 13 GASP!! ok . . . . I love rock,metal,and screamo It mostly what plays on my ipod i do like indie a little bit. so .... BYE I know it sad sad I'll Miss you to bye sweatdrop And nice to meet you ^_^

My Aquarium

Your aquarium is undergoing maintenance!

Journal

View Journal

Vkuvs' inside of my mind'

do you really want to know? be afraid I warned you . . . LOL jk just watch out with what i tell you

Comments

View All Comments

awesome3698 Report | 09/16/2011 5:19 pm
awesome3698
crying how dare you say im conceited im sooooo sad now(not) but whyyyyyyy wud u say that gheez! I just cannot believe that omgheezle ugh that is just so sad redface i feel so weird that i talked about myself too but it does say about me im not gonna talk about my sister or whatever!! rofl well yup bye! emo
awesome3698 Report | 08/11/2011 6:53 pm
awesome3698
redface Noooooooooooo i'm not conceited bitchex JK!! Love your gaia! heart

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 0

My Playlist

You currently have zero playlists!