Equipped List

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Interest Tags

Remind me to update my interests.

 

vaxen24

vaxen24's avatar

About

Hey everyone!!! im Luiz! =] hmmm wat do i have to say about myself.. theres not much to say about me im a completly different person than who i used to b, so yea.

My Aquarium

Your aquarium is undergoing maintenance!

Comments

View All Comments

Sweetest Nightmare 13 Report | 06/27/2014 11:50 pm
Sweetest Nightmare 13
So. You will probably never ever get online and see this. However, today, i was talking to a friend of mine, and I said something and they were like "Oh my gosh, that sounded like something you would hear a 13 year old boy say!" and I was like "I AM NOT A 13 YEAR OLD BOY!" and then I started laughing really hard and thought of you and our old conversations and i needed to get on here and tell you about it even though we haven't spoken in years... <3
Sweetest Nightmare 13 Report | 04/07/2012 4:29 pm
Sweetest Nightmare 13
Hey im sorry I havn't been on in a long time. Ive been really busy and am not really into gaia much anymore. How have you been? Hope everything is going well with you too.
xxChapterMaster Vaneskyxx Report | 03/03/2012 7:17 am
xxChapterMaster Vaneskyxx
hey wats up? long time no see
Sweetest Nightmare 13 Report | 08/02/2011 12:19 am
Sweetest Nightmare 13
Hey, i just saw your status, why the giving away of stuff? lol
jadedTimelord Report | 07/01/2011 3:35 pm
jadedTimelord
ikr? ISH LIKE EPICNESS I LUV TAR SWIM~!
jadedTimelord Report | 07/01/2011 3:19 pm
jadedTimelord
lulz lulz lulz VEGAS KICKS a** X3
jadedTimelord Report | 07/01/2011 2:48 pm
jadedTimelord
OMFG VAXEN WE'RE FINALLY ON AT THE SAME TIME :3 X3 ಠ_ಠ I disapprove of you not being on when I am XD ಠ_ಠ RAWR ಠ_ಠ
Layona Report | 06/22/2011 3:02 pm
Layona
crying
jadedTimelord Report | 06/18/2011 1:38 am
jadedTimelord
Vexen when yar gonna be on AT THE SAME TIME AS ME? XD
Sweetest Nightmare 13 Report | 05/30/2011 2:15 pm
Sweetest Nightmare 13
VAXENNNNNN! YOUR ONLINE! and im online (obviously) So we should chat and do a puzzle so i can win lol jk but yeah, respond to my messages smile

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.02

Total Posts: 82

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
kikop007
HappyTurnipFarmer
Svenska7
iiR4WR-Chan
6SerenityRose9
ULTIMATE Criz
Geminis Twitch
Sweetest Nightmare 13

well we all saw this coming..

MY LIL SISTERS!!!

BUNNIES!

Im freaking awesome! Bask in my glory!!

meow

whatever

....

kitty!

Ara... Y.Y

war does not determine who is right, only who is left!

I am not a 13 yr old boy!

me and my bro! we look alike! kinda.. =P