Vahni Blood the Scarwind

Vahni Blood the Scarwind's avatar

Last Login: 04/19/2011 11:57 am

Registered: 03/02/2008

Gender: Male

Location: Reno, NV

Birthday: 10/06/1989

Occupation: Retail

Personal Website

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Interest Tags

Hobbies/Interests

 

About

Hello,

My name is Ron or Vahni... sometimes Jackel if it pertains to you. Anyways, I am twenty years old and I have been writing since about eight and roleplaying since ten or eleven. It has been a long ride and hopefully it doesn't end anytime soon.
I am a Libra and Snake(Earth Snake). I am very ambitious and open, I wish I lived back in medieval Asia so that I could have served under Ghengis Khan or one of the other great many warlords.
I hate ignorance and just troublesome people in general. I just cannot handle it. I perfer the peace and quite of being alone but I also can't manage my life without close friends and girlies... really I just have to have a girl to keep me in line or I fall apart. That is strange... Anyways I love to read and write. Mountain Biking and working out are also my past times. I refuse to have a cell phone, texting is gay. Stupid chat speak, it is really helping the world in becoming illiterate. But yeah... troublesome.
Anyways I bore very easily and quickly, I am not sure why but it has been like this since I was young. If you cannot peak my interest and give me a small battle everyday I will most likely forget you. I like people who are fun and open and do not get offended, I mean we are in the twenty-first century people, come on.
Oh and I like to rant here and there. Who doesn't need to vent, haha.

~Ron

MSN: Jackel_Blood@hotmail.com
YIM: DeathJackelBlood@yahoo.com
AIM: RonnyShiflet

Myspace:
http://www.myspace.com/CantSpellWrongWithoutRon

Facebook:
Ronald J. Shiflet

And I don't care if you know my first name, I am twenty I mean come on, really. Stalk if you really have to, but it is rather demeaning to your character, so I would perfer if you respected yourself if you reframed from stalking or trying to kidnap me... I am not that fun or good looking.

Thank you.

Journal

View Journal

Another Day, Another Lie, Another Happy Ending.

Just a place to put thoughts.

Comments

View All Comments

Eman Tahra Report | 06/12/2010 7:58 pm
Eman Tahra
~~~> I dont know really but im Eman <~~~
~~~> And my name means Faith in english <~~~
~~~> Eh wanna be friends??? ^ ^ <333 <~~~
~~~> Thank chu so much for the add ^ v ^
Morkybabez Report | 10/30/2009 1:14 am
Morkybabez
i followed u can u follow me plz

http://www.gaiaonline.com/demonbusters?sub=followers&user_id=7085705
Basira Report | 10/12/2009 2:38 pm
Basira
Ronnayy, remember Basira?
Ketini Report | 10/11/2009 6:48 pm
Ketini
lol yeah I'll be fine I feel better today my fever went down so I'm going to school tomorrow
:'] thanks for being so concerned.
so it's your birthday today biggrin ?
Ketini Report | 10/11/2009 6:03 pm
Ketini
hmm I don't know it could be modern or past- it's fantasy included the army I should ask her, she hasn't really made it clear what time period but I'm guessing it past.
lol sick razz I gots the cold. I missed two day of school
Ketini Report | 10/11/2009 5:44 pm
Ketini
yeah base storyline it's really amazing. I think you'll like it a lot.
the guild is really organized which I really like caus' I hate when information is everywhere, it looks ugly lol
Ketini Report | 10/11/2009 5:31 pm
Ketini
I'm ok and yourself?
you only rp in guilds right would you think about joining this guild my friend made it and it awesome, only for literate people ;]
User Image
uselessaccount0000 Report | 10/07/2009 7:33 pm
uselessaccount0000
guess what sir...u got a comment!
Sango Sitter 001 Report | 10/07/2009 7:05 pm
Sango Sitter 001
hi there! I like your profile!
Amyra_Rose Report | 10/07/2009 12:37 am
Amyra_Rose
your welcome (^__^)

Signature

User Image

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.49

Total Posts: 2003

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture