Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 31 comments

xxxSai-chanxxx's avatar

Report | 08/01/2008 8:18 pm

xxxSai-chanxxx

Well hello there!

I just started getting back on Gaia...

-.-''

Imma dork for staying away for so long.

I looovvvveee your profile!

It's adorable!

That homophobia thing is true.

Some of my friends are bi.

I'm cool with that.

I think it's totally wrong to push away people just because they like the same sex as them.

My saying that I live by:

Love is Love. Regardless of gender.

:]

Dattebayo!
DarkMango's avatar

Report | 06/09/2008 6:29 pm

DarkMango

Hi Alaina's Friend! :]
PoLkadots_n_LoVe's avatar

Report | 03/14/2008 11:52 pm

PoLkadots_n_LoVe

i hope you got my comment if you didnt get it on our one where your standing with a plant then go read it. (Gobi No Kitsune) thats the one im talking about. !! grr.. bad kate pea
Moreika's avatar

Report | 02/17/2008 10:18 am

Moreika

Hi!
Kaya Doll's avatar

Report | 02/05/2008 12:43 pm

Kaya Doll

Oh...I am the sister of who you met...lol in real life..not playing...(damn him)..sorry...he uses my account way too much... D:<
Kaya Doll's avatar

Report | 02/04/2008 7:23 pm

Kaya Doll

LOVE THE VIDEO!!! XD its me!!!! the big bro! but okies!!!! ME gonna go noW!!.....byes biggrin DDDD <333333333
Kaya Doll's avatar

Report | 02/04/2008 7:21 pm

Kaya Doll

thanks! oh so you must be my borhter's new friend....this is my account..his sister's but he will be online often...I gues...>___< so okay..tahnk you I like ur profile also!
julstimes2's avatar

Report | 02/04/2008 5:21 pm

julstimes2

No problem. =D

I know! Everyone from Ouran is so damn awesome.

Ugh. I added all this stuff to my profile yesterday, and I forgot to save it. User Image

Off! to photobucket! (again.....)
julstimes2's avatar

Report | 02/03/2008 5:37 pm

julstimes2

Thanks! The comic one is from the doushinji Alchemist handbook. Here's the download link: http://www.megaupload.com/?d=3959QCJ5

It's just gag, so mothing to worry about. =D

From Ouran, I like Hunny and Nekozawa. And the twins. And, well, basically everyone. User Image

Must put more slash pictures on profile!! Away! To photobucket!!! And deviant art!!!

*sails off on canoe*
julstimes2's avatar

Report | 02/02/2008 6:02 pm

julstimes2

Thanks! Your vid is pretty awesome too. I love Ouran so much.
julstimes2's avatar

Report | 01/30/2008 4:13 pm

julstimes2

Nothing much. Just existing. ^^
Donatella Versace the 2nd's avatar

Report | 01/29/2008 6:48 pm

Donatella Versace the 2nd

holy crap!!! weird video...
julstimes2's avatar

Report | 01/28/2008 6:44 pm

julstimes2

Sup sup?
julstimes2's avatar

Report | 01/27/2008 2:55 pm

julstimes2

OMG! I love your new profile soo much! Did you make it?
gigaowl's avatar

Report | 01/26/2008 10:04 am

gigaowl

The green thing is the dandiidodad spore.
Donatella Versace the 2nd's avatar

Report | 01/22/2008 2:28 pm

Donatella Versace the 2nd

User Image

lalala
blood_thug_prince's avatar

Report | 01/19/2008 5:01 am

blood_thug_prince

EVERY SINGLE PERSON IN WWW.GAIAONLINE.COM GO SEE, NINJA_BLACK_2626, THANKS FOR YOUR ATTENTION, LOL -_-
blood_thug_prince's avatar

Report | 01/19/2008 5:00 am

blood_thug_prince

your first friend is NOOB
Inamax's avatar

Report | 01/17/2008 5:16 am

Inamax

hi! your avir is awesome! and you like death note too >.< that video with Misa singing is one of my fav moments in the anime^^ sweet!

as ahh your pro is cool too!
Moreika's avatar

Report | 01/15/2008 6:08 pm

Moreika

Yay for L!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!