Contact Meh!!!

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Things I Want!!!

My Stalkers!!!

Forumies!!!

Posts per Day: 0.03

Total Posts: 102

Latest Posts

 

TwistedKaramel!!!

TwistedKaramel's avatar

Birthday: 04/09

Things I'm Wearing!!!

Comments!!!

View All Comments

takeshi 94 Report | 06/24/2010 10:36 am
takeshi 94
´´´´´´´´´´´´´´´¨¨´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

Dark Angel Seira Report | 04/02/2010 1:24 pm
Dark Angel Seira
ur still on spring break?!?
Dark Angel Seira Report | 03/29/2010 8:24 pm
Dark Angel Seira
yo!!!!!!!!!!
hows it going?
Dark Angel Seira Report | 02/13/2010 2:39 pm
Dark Angel Seira
wanna join me in rally?
Dark Angel Seira Report | 02/13/2010 2:33 pm
Dark Angel Seira
okay! thx!
Dark Angel Seira Report | 02/13/2010 2:11 pm
Dark Angel Seira
lolz
have u been coughing alot?
btw go ask ur friends that r boys if they want to date lulu_glamorous
(she needs a date)
Dark Angel Seira Report | 02/13/2010 1:48 pm
Dark Angel Seira
yes
i could barely sleep
(hint:if u hav medicine for ur cough i suggest u drink it)
Dark Angel Seira Report | 02/13/2010 1:44 pm
Dark Angel Seira
i guess so......
since u cant rlly breathe if u hav a sneeze
and if u cough too much it might get rlly worse
1 tym i got a cough from nov. to december
it was horrible
Dark Angel Seira Report | 02/13/2010 1:40 pm
Dark Angel Seira
yep except im usually sneezing and having a sore throat
Dark Angel Seira Report | 02/13/2010 1:38 pm
Dark Angel Seira
good u?
(well the truth is im kinda dizzy and my throat hurts)