Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 812 comments

meekmeeks's avatar

Report | 07/27/2015 10:24 pm

meekmeeks

hi
Pete Rotten's avatar

Report | 12/09/2010 12:46 pm

Pete Rotten

LOL yup!
Pete Rotten's avatar

Report | 12/09/2010 12:44 pm

Pete Rotten

ohhh thats pretty nifty yeah
i was a bit miffed at anon today 10 pms full of demonic cravates gonk
but den urs made me rly happppoooo x)
Pete Rotten's avatar

Report | 12/09/2010 12:41 pm

Pete Rotten

ahh thats good!
Pete Rotten's avatar

Report | 12/09/2010 12:40 pm

Pete Rotten

x)
depends wot were havin for dinnnnner that'll end it with a blast!
how about you?
Pete Rotten's avatar

Report | 12/09/2010 12:37 pm

Pete Rotten

haha thanks
hey sure thing!
Pete Rotten's avatar

Report | 12/09/2010 12:35 pm

Pete Rotten

TYTYTYTYTYTY TY SO MUCH!
count of stripe whor's avatar

Report | 12/09/2010 10:57 am

count of stripe whor

-hugs back-
count of stripe whor's avatar

Report | 12/08/2010 11:42 pm

count of stripe whor

chuckles -yeap just when my finals are popping up oh well
count of stripe whor's avatar

Report | 12/08/2010 11:38 pm

count of stripe whor

i want to curl up and stay in bed...sick sadly crying
count of stripe whor's avatar

Report | 12/08/2010 11:37 pm

count of stripe whor

evening mr sexyness
Sleepin_Beautys_Nightmare's avatar

Report | 12/06/2010 7:46 pm

Sleepin_Beautys_Nightmare

thankies *blows kiss*
Sleepin_Beautys_Nightmare's avatar

Report | 12/06/2010 1:27 am

Sleepin_Beautys_Nightmare

You just are biggrin heart
F0Xii's avatar

Report | 12/04/2010 7:02 pm

F0Xii

10k for the omg gumball thingy blaugh
count of stripe whor's avatar

Report | 12/04/2010 4:09 pm

count of stripe whor

sounds good
count of stripe whor's avatar

Report | 12/04/2010 4:07 pm

count of stripe whor

okay than soon 3nodding
count of stripe whor's avatar

Report | 12/04/2010 3:02 pm

count of stripe whor

lol I was going to wear the ears an take on but hey
count of stripe whor's avatar

Report | 12/04/2010 3:00 pm

count of stripe whor

I could try....but I only have the ears sweatdrop
count of stripe whor's avatar

Report | 12/04/2010 2:56 pm

count of stripe whor

pleasure Josh, lol your old kitten.....than I should dress up as a kitty for you
count of stripe whor's avatar

Report | 12/04/2010 2:52 pm

count of stripe whor

Iv been called many names, I guess my nickname from starbucks
Rin, lol...yours?
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!