Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 358 comments

HoneyBAngel's avatar

Report | 08/19/2010 11:09 am

HoneyBAngel

Thanx!!! Oh welll the guys name is William Hargrove Jr..... looks short.... blue eyes.... hes 41.....(my mas 35).... he is the son of William Hargrove (u kno the demolition construction company) well ur dad may kno!! lol But hes cool!!! razz cool
HoneyBAngel's avatar

Report | 08/18/2010 9:50 am

HoneyBAngel

U kno that lil sign u hav at the top of ur pg??!! LOVE IS LOVE!!!! Thats wat it was meg! It is the past! ok! lets leave it at that! Wat does who look like?
HoneyBAngel's avatar

Report | 08/18/2010 9:43 am

HoneyBAngel

Yea she loves him!! Im so happy for her.... They r getting engaged this weekend!! LeRoy is at the house, Zach is with his dad i think... and im still at my moms. U saw nyree??? Wow... how weird!! lol I hope u r enjoying ur summer too!! We have to hang out sometime b4 school starts!!! Oh and im not with that guy anymore we broke up wen school ended. xp wink
HoneyBAngel's avatar

Report | 08/13/2010 9:32 am

HoneyBAngel

Hey meg i dont kno all about the wedding yet! You kno how Danielle is she still needs to plan. I say shes had 5 years to plan lol but.... rofl Im very happy for them and all its going to be cool!!!! Right now im spending time with my mom and she has a new guy in her life too. They plan to get married also!!! So many marriges!! lol its crazy!!!! xd xd rolleyes

heart Ciara
becster12's avatar

Report | 08/04/2010 11:24 am

becster12

whoa. i didn't kno u gave me a profile comment till right now. IT WAS FUN.
asian_bebe95's avatar

Report | 08/02/2010 12:27 pm

asian_bebe95

haha [;
nothing much. same old hot texas
>.<
i start school the 24th.
-______-"
what fun.
im soo excited.
^^^^ extremmeee exaggeration.
asian_bebe95's avatar

Report | 08/01/2010 4:25 pm

asian_bebe95

hahha. i rock
thats why they call me awesome, amazing AMYYY(:
asian_bebe95's avatar

Report | 07/25/2010 7:28 pm

asian_bebe95

hey megan -ster
cherrie_QUEEN_Roar's avatar

Report | 07/21/2010 11:09 am

cherrie_QUEEN_Roar

Sorry my friend clicked to add as a friend my bad
asian_bebe95's avatar

Report | 06/29/2010 6:37 pm

asian_bebe95

lol nah. its like extra isshh.
like if i take em in the summer for two weeks. it counts
so i wont need to take that class during highschool. the whole year.
its like just doing the class int he summer..so i finish quicker ;]
awh. yeah. hes fine..i think.(:
LOL awhh. that sucks..but it sounds soo fun xD
aha. you & josiah. two amazing voicess. i wish i couldve heard it ;/
asian_bebe95's avatar

Report | 06/28/2010 4:07 pm

asian_bebe95

LOL butt crevice? hahaha nice one.
ommgg rrealllyy a job?! cool
i was gonna do something like that too
like volunteer or smethingg..maybe..
my mom said i should do something during the summer.
so i was planning for summer school. so i won't need to take a classs during highschool.
but..i got lazy lolol x]
asian_bebe95's avatar

Report | 06/28/2010 12:22 pm

asian_bebe95

LOL Oh snapp. sunday? haha opppss. im a little late. ;/
haha what bout next sunday? we can chat then?
if thats alirght with you?
asian_bebe95's avatar

Report | 06/24/2010 9:02 am

asian_bebe95

yeah i know ;/
cheap school -____-"
but whoo?! i still wanna know wink
LOL. wait..but what about that old guy? jose?
are you still friends with him? LOL awh. so much drama.
and YES come to isiahs' house. we need to webcaamm biggrin
asian_bebe95's avatar

Report | 06/23/2010 2:20 pm

asian_bebe95

ommgg. really?! LOL
awhh. im soo sad that i couldn't go to your partty D:
but guess what?! my school doesn't have a granduation!
i was soo mad. so this year..i didn't get a graduation. ;[
AWWHH! <333 ommg. who who who?!
LOL we need to catch uppp
CapedNinja's avatar

Report | 06/22/2010 8:27 pm

CapedNinja

yeah, i know. im living proof that those things arent real.
GruneJager's avatar

Report | 02/22/2010 6:24 pm

GruneJager

XD never said you were into chicks.ok,you can pm me if you want
GruneJager's avatar

Report | 02/20/2010 5:10 am

GruneJager

lol you give up boys?and im not sure what i was gonna see,probably valentine's day
GruneJager's avatar

Report | 02/14/2010 1:41 pm

GruneJager

lol nuthin,just gonna chill at home,i was gonna go to the movies
GruneJager's avatar

Report | 02/12/2010 4:19 pm

GruneJager

eh i read when i find a good book
GruneJager's avatar

Report | 01/07/2010 12:14 pm

GruneJager

haha im fine darlin,how've you been?
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!