Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 21 through 40 of 210 comments

iParker_11's avatar

Report | 03/15/2008 6:10 pm

iParker_11

Hey!!!

What's up?
morterni's avatar

Report | 03/15/2008 5:57 am

morterni

r u a goth? if u r, then im a goth too.
jadoreEdward-Vamp-Love's avatar

Report | 03/14/2008 12:47 pm

jadoreEdward-Vamp-Love

mmm...twinkie
jadoreEdward-Vamp-Love's avatar

Report | 03/14/2008 12:47 pm

jadoreEdward-Vamp-Love

im bored and hungry...
jadoreEdward-Vamp-Love's avatar

Report | 03/14/2008 12:39 pm

jadoreEdward-Vamp-Love

setting stuff (and people) on fire...
jadoreEdward-Vamp-Love's avatar

Report | 03/14/2008 11:05 am

jadoreEdward-Vamp-Love

But...its fun burning yourself! and inspiring signs like that one! want to join?
The Tiniest Mortician's avatar

Report | 03/12/2008 8:42 pm

The Tiniest Mortician

RotFlmFao.





xDDD
The Tiniest Mortician's avatar

Report | 03/11/2008 7:21 pm

The Tiniest Mortician

Awwww.



BUT I WANNA SET MYSELF ON FIRE!!!!





I'LL BE HOTTT





xDDDDD



lmFao.
To Kill a Shadow's avatar

Report | 03/11/2008 5:20 pm

To Kill a Shadow

If you want to find the picture i found go to photobucket and type in high voltage sign in the search box
To Kill a Shadow's avatar

Report | 03/11/2008 2:04 pm

To Kill a Shadow

User Image

lol
purplegirl94's avatar

Report | 03/11/2008 11:55 am

purplegirl94

hey wats up long time no talk
koreck341's avatar

Report | 03/09/2008 1:32 pm

koreck341

I got this friend on gaia man is her gaian hot!!!
koreck341's avatar

Report | 03/09/2008 1:29 pm

koreck341

Sup dude srry about the party you missed it but it was a blast!
Kitty Hinata13's avatar

Report | 03/06/2008 6:53 pm

Kitty Hinata13

Yah. Nothing really. What about you? ^_^
Xshadow_Ark2's avatar

Report | 03/04/2008 5:49 pm

Xshadow_Ark2

u said u a shadow and yo named says killa shadow kill yo self
Xshadow_Ark2's avatar

Report | 03/04/2008 12:10 pm

Xshadow_Ark2

ok u kill your self lol
Demon_love169's avatar

Report | 03/03/2008 2:16 pm

Demon_love169

hi
Xshadow_Ark2's avatar

Report | 03/03/2008 1:32 pm

Xshadow_Ark2

but still u still a shadow Xxdistants shadowxX
Xshadow_Ark2's avatar

Report | 03/03/2008 12:39 pm

Xshadow_Ark2

u a shadow
Kathris Starsong's avatar

Report | 02/28/2008 9:45 pm

Kathris Starsong

Hahaha!

AND WHOA! They have new face expression!! AWESOME!! User Image

I'm like playing around with it!! lmao!!
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!