About

User Image

p.s. Thanks so much for the sign Lauren I love it.

RAAWR! O.o

MEOW! (inside joke between meh nd mi baybay!♥)

BMA: U kno u want 2.

HAPPY 4/20!!!

EAT ME BITCHES!

WE ARE GOING TO HELL ARENT WE!?

BitBits Pro:

My name is Brittany aka Skrible aka emo barbie (PLEASE DONT CALL ME BARBIE LIKE MY IDIOT FRIENDS DO I HATE IT!!) even tho i doo look kinda like a barbie. cept i have a bigger a**. haha barbie aint gots nuttin on meh! aka bitbit i prefer bitbit, Im 15 and live in Illinois. I have Bright silvery blue eyes. I have blonde hair (i dyed it. XD) . I am 5"9. I truthfully DO think of myself as pretty. (Cas i am) haha but seriously though im always told im beautiful. so yea. I am a freshy in High School.Yay. My favorite color is red. (The color of blood FU SHO!) um... i spaz out ALOT. But only cas im ******** awesome like that. i love scary movies. im easily ammused AND DISTRACTED! but im also easily bored. so i constantly need 2 b entertained. I AM SO ACCIDENT PRONE! I GET HURT EVERY DAY! i stabed myself with a knife yestaday ( April 3rd, 2009) while doing DISHES! WTF!? halloween is the best holiday evr nd i will still be trick or treating till im like 50. Meh Boy best friend robert is da s**t i love him to death hes like my bro. but i moved so we go to different skools but he is awesome. Meh nd him have done the crazyest s**t nd we still do. neva dated him neva will. lols. its not like that but people usually assume we r dating cas we r inseperable, we arent but we dont care what people think we just let em think wat they wanna. Meh Girl Best friend Heather is like my soul sista we talk about evrything nd we r never shy about it. we seriously have been bffs since grade 1 so we WILL talk about anything and everything with each other theres neva any secrets between us. I am wild as hell if u hold me back i will drag u along with me. My favorite fruit and flavor is cherry. I am in a relationship with the most amazing guy BRANDON! hes my life now. i love him soo much. the only type of guy i really like is the emo kind (my baby! ♥). or ones with smart a** attitude. (still my baby! ♥). I love it! I AM ABSOLUTLEY IN LOVE WITH ♥ROBERT PATINSON♥! My favorite books ARE the Twilight nd Harry pottr series. I love all of them! But im gettins like addicted to these books that r called like crank nd glass nd impulse nd burned but i dont rememba the author XD. My Favorite clothing department is Hot Topic. My favorite Movie is The Nightmare before Christmas. MY FAVORITE FOOD IS CANDY! biggrin which is Y my avi always has a lolli. ;D (HAHA IMMA SUGA ADDICT!) Fave soda is Mountain dew. Im addicted to it 2. lols. ummers,,, If there is anything else you want to know Comment my profile or private message me. THEN ADD ME (or dont)! And if u dont like wut u see...

RAAWR! O.o

Friends

Journal

My Story Journal

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

every time i write in my journal i will have a continueing story or a new story that i wrote.


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Xxyou_want_mexX

Report | 09/28/2010 11:11 pm

Xxyou_want_mexX

dont know if you remember me but we used to date well hit me up later
zombie_killer007

Report | 06/10/2009 6:35 pm

zombie_killer007

thank you
ll E-moo ll

Report | 05/27/2009 3:51 pm

ll E-moo ll

copy and paste this into 10 profiles and press f5 to refresh the page you will see a blue gift box floating on your page which has a katana
fatimarielle25

Report | 05/21/2009 4:30 pm

fatimarielle25

User Image

Hello!

emomuffinlover

Report | 04/26/2009 2:37 pm

emomuffinlover

kool
emomuffinlover

Report | 04/26/2009 2:33 pm

emomuffinlover

so what u doin
emomuffinlover

Report | 04/26/2009 2:30 pm

emomuffinlover

ok lol spaz attack XP
emomuffinlover

Report | 04/26/2009 2:28 pm

emomuffinlover

lol -holds- calm down XD lol
emomuffinlover

Report | 04/26/2009 2:22 pm

emomuffinlover

lol ? -poke-
emomuffinlover

Report | 04/26/2009 2:18 pm

emomuffinlover

lol ya XD

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.