Custom

Media

 

Recent Visitors

Dianora5 on 02/24/2021
smol night owl on 02/11/2021
MVAK on 02/10/2021
gukvante on 02/09/2021
marioette on 02/09/2021
Pack-A-Bowl on 02/05/2021
stripman on 01/16/2021
Ms Kanami on 01/16/2021
Mellllow on 12/19/2020
G u u on 11/23/2020
wyg on 11/19/2020
beartew on 11/02/2020
dextrusia on 10/20/2020
Guez Whu on 09/26/2020
XxCountessLuluOfLunacyxX on 09/25/2020
Fauni figueroa on 09/17/2020
_ariija_ on 09/09/2020
Im Mama Bear on 09/04/2020
Safurina on 09/03/2020
Flames Fuel on 08/22/2020
 

About Me

No matter what what anbody tells you, words and ideas can change the world.< 3

Custom

Hi. I'm Jasón.

I study in Philippines but I'm not from here. I'm like really shy, but i'm kind of not.

I'm the 2nd stupidest person i know.

Pls buy me a DDR machine so i can feel like a sexy badass getting high scores while I dance to DDR songs

B t dubs. profile music is broken. so if you wanna listen to something random that fit my mood while making this profile: https://www.youtube.com/watch?v=TeFiIjMIlRw

Comments

View All Comments

Sushibuttt Report | 02/14/2021 8:02 pm
Sushibuttt
It's my 2nd!!!
I'm in my last trimester, due March 29th.
I have cholestasis, so I'm going to be getting induced no later then 38 weeks.
I had my son early, so I'm not surprised I'm having my daughter early!
Lalein Report | 02/14/2021 7:54 pm
Lalein
i'll try my best to do well in the interview
Sushibuttt Report | 02/14/2021 7:46 pm
Sushibuttt
Thank you so much!!! Yes, I haven't been feeling very well due to pregnancy, I'm high risk ;- ;
How have you been?!
Lalein Report | 02/14/2021 6:47 pm
Lalein
meow. Sorry i have been MIA here.
I applied for a new job within Zions Bank and i have an interview on Tuesday
BALLOONFACE Report | 02/12/2021 8:36 pm
BALLOONFACE
thanks and i object rofl
jerkin 2 ur text replies Report | 02/12/2021 6:16 pm
jerkin 2 ur text replies
lol tyyyy!
marioette Report | 02/12/2021 12:59 pm
marioette
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. i gez
BALLOONFACE Report | 02/11/2021 5:01 pm
BALLOONFACE
hello!!!
smol night owl Report | 02/11/2021 7:44 am
smol night owl
oh btw real cute avies you created there biggrin

smol night owl Report | 02/11/2021 7:42 am
smol night owl
nahhh I've watched "plenty" before like Attack on Titan, Haikyuu, Steins:Gate, My hero academia, Your lie in April, Erased, One Punch man, Assassination classroom and hmmm yeah I think that's pretty much it xD

haha good luck if you really plan to watch with French subtitles though x) the most difficult must be French slang for example they used "crever" which means "die" in slang and you don't really learn that... I don't even use it irl but some people do use it as an insult *thinking emoji*

however, there are about 2 ads/ep one at the beginning so it's not a big deal but another in the middle of the ep which kinda annoys me when it interrupts a fight or sth
 
picture
Dooei
Lalein
Kanahit
isvern
BALLOONFACE
Chainesque
TA-Regret
Yancelebi
nareul
Melancholic Delusion
A Kiss In Paradise
TA-Deeznutsoleilrenait
oeuf
Mrs Fluffy Potato
Bienchen Summ
Little Cookie God
Guez Whu
TA-Truth
TA-Reality
TA-Truth
TA-Reality
smol night owl
TA-Deeznutsoleilrenait
pmg_naturesjewel


My mouse's left click is broken.







Ask me to say "through"

mike pence sux