Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 55 comments

XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/14/2011 12:21 pm

XxDear_WhoeverxX

Nvm. He answered.
XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/14/2011 12:09 pm

XxDear_WhoeverxX

Thank you.
I really hope so too.
I feel like he has a ******** chip in his head today! D:< he was being sweet, left early (so i could dump him at school) and now wont answer his phone. FML.
XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/14/2011 11:56 am

XxDear_WhoeverxX

Thank you for the offer but im not sure about friday :/ considering dale wants to hang out on friday but in a fews mins im dumping him so.. yeah i dont know he he will still want me over or not. [/al
ign]
XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/14/2011 11:47 am

XxDear_WhoeverxX

Ok kool, show me some when your done? c:
Why has it been cut off? o.o
Thats pretty awesome, ive actually seen videos of a few of them before but never been to one.
XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/14/2011 11:39 am

XxDear_WhoeverxX

Lol yeah its pretty obvious we are talking about Dale and Zach xD
So what are you up to?
XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/14/2011 11:22 am

XxDear_WhoeverxX

I love it too.
What parts? Thanks, so do i.
Lol im trying to figure that out as well cuz Zach just mentioned something about hanging out today and i really got to straighten something up.
Thats pretty kool.
XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/14/2011 11:12 am

XxDear_WhoeverxX

Yeah sorry xD that sorta slipped
:p well i was cooking eggs, now im eating them O:< (egg salad)
But anyways, im talking to my brother about my "boy issues" xD
..You may have already noticed this from his comments.
XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/14/2011 10:59 am

XxDear_WhoeverxX

Thats odd lol xD
XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/14/2011 9:57 am

XxDear_WhoeverxX

Oh yeah, forgot about that.
captcha thing? o.o
XxDear_WhoeverxX's avatar

Report | 09/13/2011 3:37 pm

XxDear_WhoeverxX

Oh woa xD i didnt expect you to find me.
Ok i'll send one in a sec.
Kiuh's avatar

Report | 06/23/2010 7:47 am

Kiuh

im good ^^ i didnt know you were on here ^^ i miss you big brother :[ schools not gunna be the same without you, you suck for leaving me behind T^T
Kiuh's avatar

Report | 06/22/2010 9:48 pm

Kiuh

sweeeennnyyyy ^3^
Shyrah's avatar

Report | 12/11/2009 8:29 pm

Shyrah

Oh wow! That be pretty nifty!

I'm so tired.... I had to get up early and go to university orientation allllll daaaaay.... I just got back at 7:30PM ... so much walking... tiiiired.
MaisaRockz's avatar

Report | 12/03/2009 4:19 pm

MaisaRockz

lol your not bored now xD
Shyrah's avatar

Report | 11/29/2009 7:08 pm

Shyrah

Oh wow! That sounds like it was a lot of fun. I haven't played any of those games before, though. What is S4 League?

And about that adapter you have, how does that work? I mean, doesn't the Gamecube controller have that extra Z-Button vs. the PS controller?
Shyrah's avatar

Report | 11/21/2009 7:28 pm

Shyrah

Ooooo! That sounds really fun. What kind of games are you playing?
Shyrah's avatar

Report | 11/18/2009 9:17 pm

Shyrah

I'm still pretty sick and did not do very well on the exam... I get to correct it and get half of the points missed back, though.

I hope you are doing well and find something to un-bore yourself.
Shyrah's avatar

Report | 11/15/2009 7:49 pm

Shyrah

Argh, being poor blows.

Right now, I'm sick ... I have a really bad fever and am just physically exhausted sad I have an exam tomorrow, too, and I am so screwed *cries*

Shyrah's avatar

Report | 11/10/2009 8:38 pm

Shyrah

Hmm ... maybe you needs a new video game? Get a cheapie at a used game store?

*shrugs*

I always have stuff to do during school time (not usually stuff I LIKE to do though lol)
Shyrah's avatar

Report | 11/09/2009 7:18 pm

Shyrah

I'm just glad the exams seem to be spaced out a week apart... it's much worse when they end up on the same week/day.

Boring isn't a bad thing, though.
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum