StrawberriLuvr

StrawberriLuvr's avatar

Last Login: 07/07/2019 11:55 pm

Registered: 06/21/2008

Gender: Female

Birthday: 11/06

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Interest Tags

Remind me to update my interests.

 

About

my name is Tam.
also known as TamTam.lol.
im seventeen years old. born on Nov. 6th.
and im a senior in high school.
i loveeeee kpop. <33333
and my favorite group is EXO.


    User Image User Image User Image

Journal

View Journal

Strawberry's Journal =P

Comments

View All Comments

Aurelia Reina Report | 01/16/2015 7:35 am
Lol, can't help it, I really like your arts! emotion_kirakira Will you? Haha I don't mind. By the way, do you always draw? :O
Aurelia Reina Report | 01/04/2015 7:34 am
Nah, me too. Just checking in once in a while. xd
Aurelia Reina Report | 12/11/2014 8:52 pm
Hey TamTam! How're you?
Daintique Report | 05/30/2013 10:58 pm
Ohh I see, sounds like fun c: I'm still in the midst of looking for a part-time job ^ ^;
Daintique Report | 05/30/2013 10:08 pm
It makes it slightly easier to read, but it's still not that noticeable xD loll
ohh I see, that could be it too haha, but you don't see others complaining rite? =P soo he's just being too fussy about it! XD
hahaha that sounds like fun, have you guys gotten in trouble for that?
Daintique Report | 05/30/2013 6:08 pm
I'll give that a try haha. Oh.. maybe that's why XD. But still I don't get why he minds it so much cuz it's not like he owns the store right? LOL
It'd make more sense if the owner was complaining to you about it XD. Aha tamtam you're too nice! Consider them friend discounts wink hehe
Ooo I see, at least he isn't being creepy.. LOL. I don't mind overly nice guys as long as they don't cross the line o.o. This guy is asking about my family and my past and stuff and he only started talking to me yesterday. s:
Daintique Report | 05/30/2013 5:15 pm
I tried ;c , i tried black but it looks weird cuz it's all pastel colors and then BAM black! xD
lol well you know what he should mind his own business!! Next time you should just order like 5 XL drinks w/ the discount card with ur friends just to piss him off LMAO (i'm jking btw).
Hahaha Tamtam! You don't even have to order, if you want one just say so and I'll make you one for free emotion_bigheart c:
But yeah.. I dunno I think he's just being too overly nice but he doesn't know that. We should totally take this to PM LOL!
Daintique Report | 05/30/2013 4:21 pm
haha thanks! ^ ^ Yeah I would've loved this profile to death if only it was easier to read!!
That's good to hear! Ohlawd just ignore that guy, you sound like you work very hard so you totally deserve that discount card! That guy is just.. idk being jealous? LOL
If your general manager is okay with it then he shouldn't be complaining!! >=)
Anyways, so I started a temp. sign shop and man.. this one guy PM-ed me and he's a nice guy and all. But he's asking soo many personal questions I'm starting to get creeped out emotion_donotwant
Demy Report | 05/29/2013 11:59 pm

♥ Ouh. I like your current a lot more than that. Haha.
Oh, you straighten your hair? I've never really had to straighten my hair.
Demy Report | 05/29/2013 10:44 pm

♥ I agree with you on that. The other poses are.. meh.. How does it preview to your current avatar though? I think it'd look really cute.
Ouh.. Pfft, I've been burned a lot. LOL. It's kind of terrible, I know.

Signature

[img:0da64b5f08]http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2013/221/d/b/doodle__by_strawberriluvr-d6hesin.png[/img:0da64b5f08]
my da.[/align:0da64b5f08][/color:0da64b5f08][/size:0da64b5f08]

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 3.41

Total Posts: 14898

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture