About me .. :3

My name's Jenny~ 3nodding
I'm a girl that loves random crap -w- I started Gaia online around two years ago. I've made many friends but I almost never come on anymore..


Yay random avatar I made <3 User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. Isn't she pretty?

Well, thank you for viewing ^^

Star_Knight_Walker

Star_Knight_Walker's avatar

Birthday: 05/17

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

My ending thingy! (signature)

User Image
Triforce & Toon link FTW! whee ... 4laugh .. blaugh ... scream .......... sweatdrop

dramallama dramallama dramallama

Comments

View All Comments

Dacothrope Report | 09/16/2012 2:52 pm
Dacothrope
i am really good thank you :3 (lol long time to reply i know x D just not on here that much anymore) how are you and how is things holding up for you? :3
Toon Liink Report | 09/12/2011 7:14 pm
Toon Liink
Thanks! I used Wix.
silverkittygirl Report | 09/07/2011 5:59 pm
silverkittygirl
But we did... that's weird....
silverkittygirl Report | 09/07/2011 5:04 pm
silverkittygirl
WAIT...I thought we already traded
silverkittygirl Report | 09/07/2011 4:48 pm
silverkittygirl
Yeah, I know ;_;
Star_Knight_Walker Report | 09/07/2011 4:27 pm
Star_Knight_Walker
...ok now im an elf.
Star_Knight_Walker Report | 09/07/2011 4:21 pm
Star_Knight_Walker
..LOLOLOL
as you can see im a [********] alien. gaia_nitemareleft emotion_donotwant gaia_nitemareright I'll fix this >_>
silverkittygirl Report | 09/06/2011 7:49 pm
silverkittygirl
Okay, but I don't really have any good stuff =n=
silverkittygirl Report | 09/06/2011 6:58 pm
silverkittygirl
No
silverkittygirl Report | 09/06/2011 6:51 pm
silverkittygirl
What?
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Star_Knight_Walker
Star_Knight_Walker
silverkittygirl

Eh.. look something over there ^^;Check it out..? idk

I got these pics from Edward_Elric8609 :)

<3

Orly

Poor Zelda! oAo

THAT HERYES SARFSJDF idk

YES! 1ST--- oh hey when was my finger bleeding o^o