Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 61 through 80 of 559 comments

AtlasDao's avatar

Report | 06/25/2011 2:06 pm

AtlasDao

idr saying it was long? sad
i know there are people with longer ones...
135kumi's avatar

Report | 06/18/2011 8:13 pm

135kumi

PSSSST
Chykara's avatar

Report | 06/18/2011 6:22 am

Chykara

Hey yeah it was my bday thanks a bunch! Sorry just saw your comment just now haha
X_tea_C's avatar

Report | 06/17/2011 10:58 pm

X_tea_C

LOL.

You added me in towns.

We were all in cats at 1000.
X_tea_C's avatar

Report | 06/17/2011 9:53 pm

X_tea_C

Puuucccaa biggrin

cute profile ^ . ^
PikaSwift's avatar

Report | 06/15/2011 3:49 pm

PikaSwift

c: that's really neat!
You're welcome, I really like my ribbon thingy >w<
Sena jr's avatar

Report | 06/14/2011 7:04 pm

Sena jr

eah i figured that out and it just pissed meh off so sowwy 4 that! sad
Sena jr's avatar

Report | 06/14/2011 6:17 am

Sena jr

you want 100000000 gold then copy/paste this on ten gaia profiles and press f4 then log out and log back in and check your gold!!!!!!!it really works!!!!!!!!!
melloxkitty's avatar

Report | 06/14/2011 2:29 am

melloxkitty

LOL you know me so well ;D
Simply a Floating Turtle 's avatar

Report | 06/10/2011 6:47 pm

Simply a Floating Turtle

Nope mines the 10th xd
Simply a Floating Turtle 's avatar

Report | 06/10/2011 5:30 pm

Simply a Floating Turtle

rofl It's OK
My REAL birthday is in February
lol
X-PRiNC3SSA-X's avatar

Report | 06/10/2011 12:34 pm

X-PRiNC3SSA-X

nice avi
Simply a Floating Turtle 's avatar

Report | 06/10/2011 6:43 am

Simply a Floating Turtle

Well,my gaia birthday,yes 3nodding
Gifts are appreciated rofl
Crimson Blood Cosplayer's avatar
Smilin Madman's avatar

Report | 06/07/2011 9:36 am

Smilin Madman

Yes it is...I am 20 today.
w0nd3r_k's avatar

Report | 06/05/2011 11:58 am

w0nd3r_k

Well, there's a lot to it, but basically, you adhere an image to something light, put a finish on it, put a bale on, and attach it to a chain. :3
The internet has some fascinating tutorials if you want to research it. Some of them are actually fairly easy ^_^
w0nd3r_k's avatar

Report | 06/04/2011 11:43 pm

w0nd3r_k

I have, actually! Check out my DA!

I also made a dinosaur set :3
w0nd3r_k's avatar

Report | 06/04/2011 10:27 pm

w0nd3r_k

Hahaha, and @ your status... I'd be a veryyyyy creepy little girl. xD
w0nd3r_k's avatar

Report | 06/04/2011 10:26 pm

w0nd3r_k

Well, they're all unfinished (I have to wait for them to set before I can put bales on or expect the bales to support them), so forgive the crappy picture quality.

smile

Click the x's :3

[ x ]_____[ x ]_____[ x ]_____[ x ]_____[ x ]_____[ x ]_____[ x ]_____

biggrin
im-a-plot-twist's avatar

Report | 06/04/2011 9:04 am

im-a-plot-twist

>v< -huggles- <3
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!