Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 61 through 80 of 1102 comments

paranoidakira's avatar

Report | 01/30/2010 3:16 pm

paranoidakira

uhm well nothing actually XD
t'sup with you?:3
paranoidakira's avatar

Report | 01/30/2010 2:57 pm

paranoidakira

heey :3
nomikimiki's avatar

Report | 01/30/2010 6:32 am

nomikimiki

jes i like him and i had to hear his speach for school
nomikimiki's avatar

Report | 01/27/2010 7:24 pm

nomikimiki

i like some foot ball players but other than that its icky and OMG R U HEARING THE OBAMA SPEACH ITS THE s**t AND A HALF
nomikimiki's avatar

Report | 01/27/2010 4:14 pm

nomikimiki

neither am i and its the superbowl and they pretty much play football all year long as far as i no all i know is that its all the rage at mi shcool
nomikimiki's avatar

Report | 01/26/2010 3:19 pm

nomikimiki

i already did! ha ha ha its foot ball ithough every one knew about it~!
Remedial Bunnie's avatar

Report | 01/25/2010 4:08 pm

Remedial Bunnie

If you like him so much then why do you say "stoop down to his level" ??
That doesn't seem like something a person would say about their "love"
nomikimiki's avatar

Report | 01/24/2010 3:56 pm

nomikimiki

ha ha ha thats okay i got off cause i forgot i was talking too ya!! ^^' so u gonna waatch the saints game?
nomikimiki's avatar

Report | 01/23/2010 10:33 pm

nomikimiki

one oc my freinds OC my freind avi and something for deviart. yeah and im board and hungry
nomikimiki's avatar

Report | 01/23/2010 9:07 pm

nomikimiki

basket ball? did u play or watch and as for me im just chilling and drawing mysould out
nomikimiki's avatar

Report | 01/23/2010 8:58 pm

nomikimiki

HI THERE hows it poppin?
Remedial Bunnie's avatar

Report | 01/23/2010 5:17 pm

Remedial Bunnie

Orly? Interesting.
I've seen this billions of times.
"A girl and boy like each other and start dating. Later on they 'fall in love'. Then the boy cheats on the girl and they break up. Well the girl still is 'madly in love' with him. And he knows it and uses it to his advantage. But the girl is too hung over him to see. It is then that the girl will start doing anything and everything to make the boy happy, hoping that one day the will get back together. But in the end, he finds another girl, and she finds another boy. Then they truely find happiness."
Typical teenage movie. And book.

But, on the other hand, I didn't know Chloe could run. ha.
Remedial Bunnie's avatar

Report | 01/23/2010 10:19 am

Remedial Bunnie

What's the story?
Light in the Attic's avatar

Report | 01/17/2010 9:13 pm

Light in the Attic

What is your idea SnickerDoodle?
Nice name, btw ;D

OMG REALLY!? That friend is eeevill! Not sharing her Hibachis!! I say we go to her house with pitchforks!!
Light in the Attic's avatar

Report | 01/17/2010 9:08 pm

Light in the Attic

hahaha yeeeah, never get a pet rat, they are nothing but trouble. aha

He didn't really do that. omg that'd be weird, I was making a funny :3

I also have a bf named Liam!! I like that name, do you?
Oh, do you like Hibachis?
Light in the Attic's avatar

Report | 01/17/2010 8:59 pm

Light in the Attic

Idk. I don't think you can take it off :/
Allison? I had a rabid rat named Allison. She died by getting eaten by my heroic cat. It was awesome. Stupid rat. (:

Yes -.- I thought about that after I came up with this name.
"hahahah LOL look down your shirt and spell ATTIC"
"Whyy....?"
"JUST DO IT, IT'S FUNNY."
"Okay..." -looks down shirt like a moron- "A-T-T-I-C" -thinks- "Oh, hahahahaha I get it!!! Well, I'll see you next time guy from Hibachi"
"Bye, babe."

Oh geez, I'm a weirdo.
Light in the Attic's avatar

Report | 01/17/2010 8:51 pm

Light in the Attic

Yes, I have that too -.- And I can't read half the words!!! Ah!

Which friend?
Is she beautiful?

What kind of survey?
Light in the Attic's avatar

Report | 01/17/2010 8:47 pm

Light in the Attic

Yep, that's me.
"DUMB HAVE TO TYPE IN TWO WORDS" lady. haha

I had to type in "to achieve" hahaha
What's up?
Light in the Attic's avatar

Report | 01/17/2010 8:44 pm

Light in the Attic

Why, hello thur.
Remedial Bunnie's avatar

Report | 01/17/2010 12:16 pm

Remedial Bunnie

So, what's going on?
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!