Store

Welcome to Chaotic Nonsense!! If you don't like the prices I have, PM me and maybe I'll set up a deal with you. Maybe...
Other than that buy buy buy and make me rich rich rich!!

 

View Store

Please be my friend. Or else.

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Recent Visitors

 

Boring Info

Name: Emily
Age: It changes from day to day
Eyes: Green
Hair: Brown
Height: 5' 5''. Ish.

Likes:
The majority of my family
My friends
Dogs
30 Seconds to Mars
Three Days Grace
3 Doors Down
Shinedown
Paranormal books
Classic literature (Shakespeare, Bronte, Jane, etc)
My best friend, Desirae.
Sammy, of course!
Fire

Dislikes:
Posers
Cliques
That one girl in school that I can't be alone with or else someone's getting their a** kicked.
Lazy teachers
Cheerleading
Needles
Betrayal, especially when you need that person the most.
Drawn out death.
When my friend is upset and I can't do anything for him/her.
Not being able to say goodbye.








Comments about anything

View All Comments

Ookami no Getsumei Report | 08/18/2010 7:03 pm
Ookami no Getsumei
Haha! So you finally decided to add achievements! Lol.
Ookami no Getsumei Report | 08/12/2010 8:55 pm
Ookami no Getsumei
I don't know how I should reply to this comment or if I should even reply at all. So, I decided not to reply! =) Have fun!!!
Ookami no Getsumei Report | 08/10/2010 8:02 am
Ookami no Getsumei
Yay!!! I'm gonna go read the email after I have gotten my daily chance! And I will get my daily chance after I finish this comment! And I shall finish this comment in about 1......2......3........PSYCH!!! Ok I'm done now! HAVE FUN!!!! xd xd xd
Ookami no Getsumei Report | 08/08/2010 6:16 pm
Ookami no Getsumei
AWESOME!!! Yes! I loved your lips! (awkward) They were so cool! HAHAHA!!!!!!!
Ookami no Getsumei Report | 08/08/2010 4:16 pm
Ookami no Getsumei
I so wish I was there with you stalking guys! HAHA!!! I hope you keep having tons of fun!!!
Ookami no Getsumei Report | 08/03/2010 5:28 pm
Ookami no Getsumei
That's great!!!! I'm so happy your'e having an awesome time!!! I can't wait to see the pics!!! What kind of stuff did you do?
XxthedevilscryxX Report | 07/22/2010 1:20 pm
XxthedevilscryxX
▒▒▒▓▓
▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓
▒▓▓▓▓▓▓░░░▓
▒▓░░░░▓░░░░▓
▓░░░░░░▓░▓░▓
▓░░░░░░▓░░░▓
▓░░▓░░░▓▓▓▓
▒▓░░░░▓▒▒▒▒▓
▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▓
If you like this Copy and paste to 4 other profiles then press F5 for 500,000gg
Echrono Report | 07/15/2010 8:06 am
Echrono
O:
Ohey der.
I haven't talked to you in a while.
Sakuracherryblossom Cat Report | 07/05/2010 11:30 am
Sakuracherryblossom Cat
Happy Fourth of July Cuz
Sakuracherryblossom Cat Report | 06/28/2010 10:20 am
Sakuracherryblossom Cat
Awsome Profile Cuz
 

Me. How happy I look.

Skittles and MMs's avatar

Registered: 03/15/2007

Gender: Female

Location: My happy place

Birthday: 09/17/1994

Occupation: Lazy student and part time vounteer

Signature

User Image

In loving memory of those close to me who have lost the battle and those that are still struggling to win.