Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 401 through 420 of 452 comments

Sour Patch Panda's avatar

Report | 05/24/2008 8:02 pm

Sour Patch Panda

yup^-^
Sour Patch Panda's avatar

Report | 05/24/2008 7:52 pm

Sour Patch Panda

it's cool that you got it though
Sour Patch Panda's avatar

Report | 05/24/2008 7:48 pm

Sour Patch Panda

thx for bying
Deathwisheshell's avatar

Report | 04/28/2008 11:27 am

Deathwisheshell

my avi is in the contest plz vote
drgnldy's avatar

Report | 02/04/2008 4:10 am

drgnldy

User Image



PLEASE VOTE FOR MY AVI AT THE ARENA.

THANKS!!!



Username: drgnldy
DaughterJudyK's avatar

Report | 02/03/2008 1:10 pm

DaughterJudyK

Thanks for your purchase. Your avatar is coming along great. User Image
crazypopz's avatar

Report | 01/23/2008 5:20 pm

crazypopz

hi!!!

im kinda ramdom......

can u plz comment in my pro?

thx!
SakiNuBa's avatar

Report | 01/20/2008 9:54 am

SakiNuBa

this is pretty random but i saw ya in me friend list and thought id stop by and say hi User Image
Looc Era Sniugnep's avatar

Report | 01/18/2008 3:42 pm

Looc Era Sniugnep

*random comment*



-ADORE ur profile btway, and ur avi too. we shud be friendzz*
Shoirtyboi's avatar

Report | 01/17/2008 3:20 pm

Shoirtyboi

I'M GOING ON VACATION FOR FEW DAYZ SO I WONT BE ON FOR A WHILE SORRY =[
Azn_Yangsta_209's avatar

Report | 01/13/2008 2:49 pm

Azn_Yangsta_209

I have junk of FF on my pro I'm thinking of uploading more lol

it's sooo awesome!

I just can't stop playing FF games.

I'm waiting for Crises Core and FF vs XIII WOOT!

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

lol
Shoirtyboi's avatar

Report | 01/13/2008 2:35 pm

Shoirtyboi

Oh come on you know ya wanna check out my wishlist! ^.^ xD
SakiNuBa's avatar

Report | 01/13/2008 2:13 pm

SakiNuBa

hi ^^

nice profile i luv FF
Azn_Yangsta_209's avatar

Report | 01/13/2008 2:02 pm

Azn_Yangsta_209

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

lol

hi hi

I'm a fan of FF too

kewl kewl

:~)
Geisha69's avatar

Report | 01/11/2008 7:02 am

Geisha69

User Image
Harren _Firebird's avatar

Report | 01/06/2008 11:06 pm

Harren _Firebird

*snickers* Si I is a nurse in a RosE.

My fans love meh!!!!!!
Harren _Firebird's avatar

Report | 01/05/2008 10:32 pm

Harren _Firebird

Fancy Pants!!!!
AneMonEs_ LUv's avatar

Report | 01/05/2008 4:43 pm

AneMonEs_ LUv

wow thats a lot
The Shadow Called Fuma's avatar

Report | 01/05/2008 4:27 pm

The Shadow Called Fuma

awesome dream avi u should see the ones on my pro :]
AneMonEs_ LUv's avatar

Report | 01/03/2008 5:40 pm

AneMonEs_ LUv

yeah it is lol
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!