Fabulous

Shirinoue's avatar

Last Login: 08/02/2019 4:19 am

Registered: 02/21/2008

Gender: Female

 

SHIRINOUEEE

Sup. I'm just a very random person who likes to draw.
Sarcastic at times but I don't talk that much.

Weird but better than you basics burning_eyes rofl


(You do realize that I'm just trolling right?)

Peace! emotion_awesome

Comments

View All Comments

Toopeeer Report | 12/23/2018 11:08 pm
Toopeeer
Hi Wifuu heart HAHAHA
o Blue Dragon o Report | 06/12/2017 12:23 am
o Blue Dragon o
I seee hmmmmm well mean its ookay don't need to Global warming ooh noo, yea it got pretty hot so many fans D<

I do not and i will check him out after this damn, i willl see if they are good o:
o Blue Dragon o Report | 05/14/2017 12:07 pm
o Blue Dragon o
Hmmmmm mines over now sadly didn't have much to do I guess temperature not that hot but I guess xD

And omg really that hot tropical countries do that but mean you'll get used to it hopefully?
o Blue Dragon o Report | 03/30/2017 3:43 pm
o Blue Dragon o
oooh i could tell no worries busy busy days sadly but tis nice to get to see you on free days! biggrin D and Wooo vaction time where you can relax and have fun for awhile haha AND i saw yea zOMG is back and everyone is trying it out again dammn oA o emotion_awesome

o Blue Dragon o Report | 03/05/2017 8:55 am
o Blue Dragon o
yeaa the mainstream ones gone all out with what the media is saying about em and every other youtuber has their own opinion on that youtuber so becomes like whole big thing about other youtubers with youtubers and yea all because media like to do their way of talk. and now with all the clickbait headlines it get worse by the days xDD also sorry for late reply I have been bit busy o Ao
o Blue Dragon o Report | 02/25/2017 12:43 pm
o Blue Dragon o
YEEEEEEEEEEEESIS GO GURL!
xD
and yea i've seen all that s**t and its stupid really how they can take stuff to seriously sometimes.. like people on tumblr or something they raging against it or for and its all out war for something like that.. like wow
o Blue Dragon o Report | 02/24/2017 7:28 am
o Blue Dragon o
Not much huh you sure? xD and you are FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE hmmm ready for summer times for the hot sun to be like what up

And I have heard of few of those yes they seem familiar why do you ask? surprised
o Blue Dragon o Report | 02/19/2017 7:06 pm
o Blue Dragon o
HUGGGGGG MEE BRRROOTTHAA old memes erm not much to be honest been fine how are you Siiiiiis!?
o Blue Dragon o Report | 02/13/2017 8:47 am
o Blue Dragon o
Barely hanging onto it I guess kinda nice to look at my avi's I've made and all and always great to see people I haven't seen in a while to be honest I rarely do towns or do marketplace cause eh too much work xD
but its always atleast awesome to message someone I've never seen since ever ya know and I guess that's why I still somehow play gaia... kinda I guess if you call it playing gaia
Apathetic Fiend Report | 02/12/2017 7:13 am
Apathetic Fiend
hahah BUKAS nlng Lechon mo

Sge Thankyou dn Nice meeting you smile ) SEE YOU TOM dn biggrin biggrin