Media

Unable to identify Vimeo video URL.

Seijuro Shin 40

Seijuro Shin 40's avatar

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Wish List

 

Me, Myself, and not you

5'7" 150 lbs. Born on September 28. I Have two brothers. One is in college one is a senior in highschool. I am a Male. I play football and lacrosse. I am a full back/line backer in football and a defensemen in lacrosse i also play goalie. I enjoy weight lifting and working out. Here's what I can do. Bench Press: 115 lbs. Squats: 165 lbs. Leg Press: 360 lbs.

Comments

View All Comments

XxLittleMonsterxX Report | 09/28/2009 5:40 am
XxLittleMonsterxX
Happy Birthday!
Love Murders All Report | 04/12/2009 10:23 am
Love Murders All
REALLY?!
THAT'S AWESOME!
Congratz!
And yes, it WAS sick!
Love Murders All Report | 04/12/2009 9:10 am
Love Murders All
Omg, guess what I did last night????
I got to go see the ALL AMERICAN REJECTS IN CONCERT!
It was incredible! The mosh pits were TOTALLY SICK!............(and painful lmao)
Love Murders All Report | 04/05/2009 5:03 pm
Love Murders All
Oh my gosh! Your kidding?
That is just insane!
I've been practicing for the talen show once again, everyone said my voice was beautiful but my CD was full of static. A lot of people said they were impressed becuase the static was so bad that I couldn't even hear the music and apparently I kept in tune with the song the whole time.
And then there is church, I'm getting confirmed this year so It's crazy....UGH. Its almost over thank god!
Love Murders All Report | 04/05/2009 4:57 pm
Love Murders All
Omg, your acually online!
It's been a while (again)
How has life been?
Love Murders All Report | 01/25/2009 7:01 pm
Love Murders All
awesome!!!

i've been good

hyper and crazier then ever (and proud of it)

im almost done w/ my avi too! i need emo bag and im good User Image
Love Murders All Report | 01/22/2009 4:14 pm
Love Murders All
wow!

ITS BEEN FOREVER! lol how ru? wats new?
Love Murders All Report | 09/14/2008 6:51 pm
Love Murders All
thxs u 2 OW and awesome 2-0 (u r the 2 right?)
Love Murders All Report | 09/14/2008 6:34 pm
Love Murders All
hi wats new?

I TRIED OUT FOR MY SKOOLS PLAY my friends think im gonna get a HUGE part

wow singer actress wat next?! lol jk
0-Suzuna-Taki-0 Report | 08/05/2008 5:10 pm
0-Suzuna-Taki-0
Suzuna-ojōchan?

That's little miss Suzuna or young lady Suzuna or madame Suzuna

>:E I prefer suzuna thank you

My Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.42

Total Posts: 2121

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
_deltaplatoon_
The Guy Who Thought Pink
Tweetie Sweetie
Kambui Shumba
Love Murders All
prince_phantom

Is that even a Legit statement???

hehe guess i need to clean up my profile a bit. guess ive done too many jobs

EyeShield 21 is an awesome series!