About

hello I am caleb im 18 I really don't have a lot of friends because I just moved from st.louis to Baltimore iv been on gaia since I was in the fifth grade im a very kind person I love animals I love the fast pace life style my favorite color is green I like to dye my hair Iove my snake bites they fell out so I got to get them re done but its only 40 bucks so it will be redone soon Im a social butterfly once I get to know you and sorry not sorry but im kinda crazy :3 this is my favoriye song > http://www.youtube.com/watch?v=557mc5ICVv8
User Image

Friends

Viewing 12 of 343 friends

Journal

hi every body

um?

i like romen!


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

lI M e m i lI

Report | 10/14/2014 7:13 pm

lI M e m i lI

Rofl very true, I don't even remember since when I was here xd
But i guess even my gaia avatar getting old -_- , yeah really 1 billion is nothing now I don't even bother to check marketplace or shop anymore.. Lol gaia getting lame.
lI M e m i lI

Report | 10/09/2014 8:23 pm

lI M e m i lI

No problem ^^ ,
Oh really that's a good thing ,Ù‹Welcome back biggrin ~
You may notice that gaia isn't interesting as before -_-
lI M e m i lI

Report | 05/11/2014 3:53 pm

lI M e m i lI

Happy Birthday yum_cupcake ] ~
May All your dreams come True
lI M e m i lI

Report | 11/15/2013 6:17 pm

lI M e m i lI

Hello is me again rofl ..
Seem like you don't go on anymore xp
lI M e m i lI

Report | 09/03/2013 5:38 am

lI M e m i lI

Helllo there ~]
Do you still go on here ?
lI M e m i lI

Report | 04/15/2013 10:56 am

lI M e m i lI

oh ! i'm getting high too with green tea is good thing razz ~
lI M e m i lI

Report | 11/04/2012 4:29 am

lI M e m i lI

ello dude ~
lI M e m i lI

Report | 07/02/2012 11:38 am

lI M e m i lI

eek WTF Dude ..
lI M e m i lI

Report | 06/20/2012 2:00 pm

lI M e m i lI

I know right ;P ~
I will never say never XD .. I hate JB thought ..
lI M e m i lI

Report | 06/17/2012 11:37 am

lI M e m i lI

Fun never Die XD ..
When some old ways of fun die .. There is new ones born ;p ~

Signature

User Image