About

Random Stuff About Me

=)

"People who cease to believe in God or goodness altogether still believe in the devil. I don't know why. No, I do indeed know why. Evil is always possible. And goodness is eternally difficult."

-Louis, from Interview with a Vampire.

Those eyes, how full of heaven they are, when the calm twilight leaves the heaven most holy. Tell me, sweet eyes, from what divinest star did ye drink in your liquid melancholy?
-Unknown

Friends

Viewing 12 of 38 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

-The Spork Alliance-

Report | 05/11/2019 6:28 pm

-The Spork Alliance-

Holy s**t I just saw this
Of COURSE I remember you!!! How have you been??
[Good Golly] Miss Holly

Report | 12/04/2016 11:42 am

[Good Golly] Miss Holly

This is out of the blue but I wanted to say that I miss you!
-The Spork Alliance-

Report | 06/06/2015 4:04 pm

-The Spork Alliance-

cool avi
Haven Danse

Report | 11/21/2010 9:35 pm

Haven Danse

hi =3= haha I haven't checked my comments in a long time. this is from 9/22 xD
Mousey

Report | 09/24/2010 10:23 am

Mousey

Thanks for the buy! o/
Sekondosis II

Report | 09/08/2010 12:50 am

Sekondosis II

Usually evenings on weekdays, or at least what passes for evenings here. Maybe 9-2, GMT.
Other than that it's pretty sporadic, depending on what I have to do during the day, whether I get woken up by my neighbours again and whether I get invited to the pub by my friends.
In other words, I have no idea.
You Got Godmail

Report | 08/24/2010 6:13 pm

You Got Godmail

your avatar is very pretty.
-The Spork Alliance-

Report | 04/20/2009 3:13 pm

-The Spork Alliance-

:: cling cling :: I feel like such a baby~! DD:

I missed you so much!



And-and- and that rp was the best damn one I ever had! DD: And the longest, for that matter. And I just feel like I screwed everything up and... BLEH. :: stomp stomp ::



Oh yeah, I got tired of the girl avi... so I decided to do a boy one. xD Just... explaining that bit.

Wait, hold on. I'll send you a message. :]
Sokoyama King

Report | 04/19/2009 2:37 pm

Sokoyama King

DDD:

This WHOLE time I was feeling like absolute freakin' crap because my stupid brother messed this up for me. DD: And then I saw Tasha's post and I was so confused. ;____;

And then I tried to apologize, but I figured you were angry with me after a while and so now I'm grieving because I miss that damn roleplay and because I was positive you didn't wanna talk to me again. DD: :: is such a baby ::



My new account is -The Spork Alliance-.

I missed you Dragon! :: cling :: T___T
Sokoyama King

Report | 04/08/2009 10:27 pm

Sokoyama King

D: I thought you were permanently angry with me and never wanted to talk - so I stayed quiet and then I ended up leaving this Gaia account and setting up a new one. :[

Signature

[img:ec41441499]http://i39.photobucket.com/albums/e195/cass123456789/Anime Guys/gir.gif[/img:ec41441499][/align:ec41441499]