About

biggrin lol hey i just cahnge this thing then u i saw ma gf cheat on me with another boy D: im really sad if u can do anything about that please help me i feel like im all the down at the alantic ocean D: please anything please help me she tried to apolagize well that reminds me of mi fav song this is just the lyrics

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothing new - yeah yeah

I loved you with the fire red
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late whoa.....

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, yeah
I said it's too late to apologize, yeah
I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground...

Friends

Viewing 12 of 88 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

tooblue123

Report | 03/21/2008 6:51 am

tooblue123

nice profile
foxyking1

Report | 02/06/2008 5:25 pm

foxyking1

nuuuuuuuuuuuuu don't beleive him i got hacked this is the real robbin101 i got hacked by him! don't beleve him really thats y im wearin a dress D:<
krystlebabe

Report | 01/27/2008 4:07 pm

krystlebabe

hey i luv that song!!!especially the music video.hey you got same dress i have lol =]
mrs cena1995

Report | 01/24/2008 1:36 pm

mrs cena1995

gaia cash card????
Ally Afib

Report | 01/24/2008 2:33 am

Ally Afib

hiyo!
Angelic_Demon_Bunny

Report | 01/23/2008 7:02 pm

Angelic_Demon_Bunny

toodlez ! XD
mrs cena1995

Report | 01/23/2008 4:16 pm

mrs cena1995

u must be rich on gaia then
mrs cena1995

Report | 01/23/2008 10:59 am

mrs cena1995

hello do u mind donating some stuff or gold to me i got hacked once again i get hacked all the damn time but no worrys i changed my password so its very very extremely hard to figure out lol unless someone has a big brain and then figures it out them im in deep ******** s**t lol..
Chaos_Possession

Report | 01/22/2008 8:40 pm

Chaos_Possession

nice u got a grunny
mrs cena1995

Report | 01/22/2008 2:30 pm

mrs cena1995

omg ur a grunny lol....im on ur friends list u might of forgotten cuz i bearly talked to u but i am now lol