Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 557 comments

repo_oxidizer's avatar

Report | 11/10/2010 1:33 pm

repo_oxidizer

glomps your face and then eats it- nom nom nom
xx Luna_Lovebad xx's avatar

Report | 11/06/2010 1:31 pm

xx Luna_Lovebad xx

Would you take 4k for the detective kit?
pwease :3
Acorn Tree Inc's avatar

Report | 07/04/2010 8:53 pm

Acorn Tree Inc

Just thought I'd say; Really, really great avvie.
September LeMont's avatar

Report | 02/14/2010 1:01 pm

September LeMont

Thanks for buying.
dotHacker Aura's avatar

Report | 11/15/2009 8:40 am

dotHacker Aura

Hello lovely. Just dropping by to say hi. smile
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/30/2009 5:06 pm

Devil_Hunter 64

Ahh, i see. Sounds kinda like me, except i don't plan on dropping out and I've building myself back up!

Well, I hope that goes though.
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/26/2009 4:59 pm

Devil_Hunter 64

I see. Well i noticed through facebook you were only together for a short time. =P
Why did he drop out and now wants to go back?
Good luck with it anyway! =P
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/25/2009 8:09 pm

Devil_Hunter 64

Nope. Junior...

How about you? How's it with your boyfriend? =P
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/24/2009 10:38 am

Devil_Hunter 64

Lucky! =P
My girlfriend is apparently plannin' going to my college, so that's good...eventually.
And yes, I would. =P
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/18/2009 10:34 am

Devil_Hunter 64

Lol. Yeah, i definately know what you mean. =P Friend making is a bit of a slow process for me, it takes time for me to actually warm up to someone, but it'll get there. I appreciate the thought, =), but as much as i hate how short the weekends seem, it's alright for now. Next weekend is just gonna suck because i'm not probably not gonna get to see my girlfriend at all next weekend. =/
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/14/2009 8:20 pm

Devil_Hunter 64

Yeah...a couple of my friends did come up with me, Hayley and Jocelyn, but being up here with them now i realize they're a little more annoying than i remember, so that doesn't do me much good. =P
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/14/2009 4:29 am

Devil_Hunter 64

That's good. Yeah, I miss a lot of people back in Ellwood...i haven't really met anybody up here yet, nobody i can call a friend yet, anyway. We don't get a break! The next break we get is Thanksgiving! =(
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/13/2009 7:33 pm

Devil_Hunter 64

Ehh...it's alright. Really bored though...usually why i can't wait to get home. How's it where you are?
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/10/2009 7:51 am

Devil_Hunter 64

I'm at IUP.
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/08/2009 6:36 am

Devil_Hunter 64

Eh...it's goin'. So far it's pretty routine. Go to class, hang out around campus or in my room, deal with roommate...fun stuff. I write and draw sometimes too, but not as much since school started.
Usually what i look foward to throughout the week is going home on the weekends. =P
Where do you go to school?
Devil_Hunter 64's avatar

Report | 10/07/2009 1:32 pm

Devil_Hunter 64

Doin' pretty good. Sittin' at college, bored out of my mind, but that's about it! =P
How're you doin'? It's been a while.
dotHacker Aura's avatar

Report | 10/04/2009 2:37 pm

dotHacker Aura

Good luck with everything.
dotHacker Aura's avatar

Report | 10/04/2009 12:37 pm

dotHacker Aura

Awesome. We have been together almost 4 months and its heaven. He's seriously the best thing ever. heart
dotHacker Aura's avatar

Report | 10/04/2009 12:32 pm

dotHacker Aura

Booty Grabbing in the aquarium forums. Me and my bf are about to play a game together after we go back to my grandmas and get my phone.
dotHacker Aura's avatar

Report | 10/04/2009 12:17 pm

dotHacker Aura

YAY! BF!!!!!
And I hope your Grams starts doing better. I give her imaginary get well hugs. User Image
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!