Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 21 comments

drughealer69's avatar

Report | 02/01/2016 6:04 pm

drughealer69

thanks for buying for sh1t
Ravenmidnight009's avatar

Report | 01/26/2016 4:37 pm

Ravenmidnight009

Good just been tired
Rose Hatake's avatar

Report | 01/26/2016 6:06 am

Rose Hatake

i`m alright and you?
Rose Hatake's avatar

Report | 01/23/2016 8:34 pm

Rose Hatake

hiya
Rbx173's avatar

Report | 08/08/2014 7:24 pm

Rbx173

Hey Girly! Ehh ive been "meh" haha just been trying to work on myself some. School is also about to restart. How about yourself?! biggrin Btw what is up with this really bad inflation its left gaia terrible.
Rbx173's avatar

Report | 04/19/2014 8:12 am

Rbx173

Will do kitty cat! Thank you for the gifts by the way! biggrin
Rbx173's avatar

Report | 04/18/2014 7:31 pm

Rbx173

Hey girly! Hows everything been?! Its been a good while since our last talk. I hope you are having a nice weekend smile
Rbx173's avatar

Report | 12/28/2013 5:22 pm

Rbx173

Happy that school is out! biggrin But I really need to become more social. What you up to new years buddy and how have you been?
Rbx173's avatar

Report | 12/26/2013 6:16 pm

Rbx173

It sure has been a while! Ive been obsessed video gaming! haha. I hope you have a wonderful holiday season and I wish you the best!
Lilly Tehnia's avatar

Report | 11/23/2013 8:00 pm

Lilly Tehnia

you want 10000000 gold then copy/paste this on ten gaia profiles and press f4 then log out and log back in and check your gold!
Rbx173's avatar

Report | 11/23/2013 6:35 pm

Rbx173

I was wondering where you had been since the last time weve talked but if you never need someone to talk to about anything dont hesitate to ask smile
Rbx173's avatar

Report | 11/23/2013 6:31 pm

Rbx173

:O *virtual hug* I definitely know what thats like, went through similar experience with uncle. I will most definitely pray for your aunt smile
Rbx173's avatar

Report | 11/23/2013 6:26 pm

Rbx173

Girly!! Ive been busy since the semester is winding down. This semester has been poopy!
Hows everything with you! smile
Vertiixx's avatar

Report | 11/14/2013 3:22 pm

Vertiixx

cool ty ^-^ i hav th money here -sends trade- XD
Rbx173's avatar

Report | 10/05/2013 7:43 pm

Rbx173

hmm certain foods before bed can actually relax the body and promote sleep i heard oatmeal and bananas are good to help sleep
Malik Valentine's avatar

Report | 10/02/2013 9:33 pm

Malik Valentine

Send me a request if you'd like.
Unicrons_Taint's avatar

Report | 10/01/2013 5:57 pm

Unicrons_Taint

i would love to be your friend
InuyashasSoul's avatar

Report | 10/01/2013 5:07 pm

InuyashasSoul

gotta love that. just feeling kinda depressed for some reason then eh? we all have times like that.
Rbx173's avatar

Report | 09/07/2013 5:21 pm

Rbx173

well arent you just the sweetest gal! 3nodding
How have you been girly
Panda Ninja v1's avatar

Report | 09/05/2013 7:10 pm

Panda Ninja v1

x3 I am doing good, thanks. What's about you?
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!